Gå til innhold

Hvilken musematte er best til mx518

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg spilt for lenge med en dårlig musematte som kom som reklame i posten, derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en ordentlig god musematte! derfor lurer jeg på hvilken musematte jeg skal kjøpe til mx518! Og er det lurt å kjøpe glidz?

er det noen som kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
glidz følger ved med musematta? det gjorde det iverftfall på QPADen min.

8391102[/snapback]

Det kommer ann på hvilken musematte, det kommer f.eks ikke med glidz til steelpad!

Skrevet
ingen som nevner Icemat? oO

8392129[/snapback]

Icemat og lasermus er av erfaring ingen god kombinasjon.

8395558[/snapback]

Både MX1000 og MX Revolution har fungert helt fint for meg på IceMat v2 Red. Kjører riktignok med en 5L matte nå, men var aldri et problem tidligere :)

Skrevet (endret)
Steelpad 5L anbefales, god musematte som ikke blir slitt like mye som i forhold til plastikk matter

8391598[/snapback]

hva er Steelpad 5L laget av? har tenk på å kjøpe den matten men er det mulig å få vite litt mer om den? følger det med glidz? er det lurt å kjøpe det eller trenger man det ikke til denne matten?

Endret av rek4
Skrevet
ingen som nevner Icemat? oO

8392129[/snapback]

Icemat og lasermus er av erfaring ingen god kombinasjon.

8395558[/snapback]

Hvis det ikke har skjedd noe jeg ikke har fått med meg, så er ikke mx518 lasermus, men optisk, noe som fungerer helt fint på icemat

Skrevet
Steelpad 5L anbefales, god musematte som ikke blir slitt like mye som i forhold til plastikk matter

8391598[/snapback]

hva er Steelpad 5L laget av? har tenk på å kjøpe den matten men er det mulig å få vite litt mer om den? følger det med glidz? er det lurt å kjøpe det eller trenger man det ikke til denne matten?

8397866[/snapback]

siden om den

følger desverre ikke med Glidz :(

Skrevet

lurer fortsatt på en liten ting, hvis jeg kjøper den bør jeg også slenge en 50 lapp eller noe til noen glidz? isåfall hvilke.

Takker for alle tilbakemeldingene.

Spesielt den fra Adey!:p

Skrevet

Jeg har bestemt meg får å gå for en fatal1ty pad som er å få kjøpt påDenne siden fikk ett tips om den. han sier at den er bedre en både 5L og alle de andre som er nevnt ovenfor. men takker for all hjelpen.

PS. den er 45cm *35cm tøymatte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...