Gå til innhold

Hva slags høyttalere?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kjøpte meg nettopp en BCD2000 USB-mikser (DJ mikser).

Når jeg fikk den fant jeg fort ut at høyttaler-settet jeg bruker til pc'en ikke fungerte på den.

 

Når jeg putter inn to gamle høyttalere jeg hadde så er lyden veldig svak og ubrukelig så jeg skjønner at jeg trenger en forsterker. Lurte bare på om det er en spesiell forsterkertype jeg trenger til denne mikseren... Eller om jeg bare kan kjøpe en billig en.... (Har ikke så peiling på sånt)

 

Mer info om mikseren: BCD 2000

 

 

Har ikke så mye penger å rutte med så jeg setter pris på gode råd og tips...

Endret av freddern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg kjøpte meg nettopp en BCD2000 USB-mikser (DJ mikser).

Når jeg fikk den fant jeg fort ut at høyttaler-settet jeg bruker til pc'en ikke fungerte på den.

 

Når jeg putter inn to gamle høyttalere jeg hadde så er lyden veldig svak og ubrukelig så jeg skjønner at jeg trenger en forsterker. Lurte bare på om det er en spesiell forsterkertype jeg trenger til denne mikseren... Eller om jeg bare kan kjøpe en billig en.... (Har ikke så peiling på sånt)

 

Mer info om mikseren:  BCD 2000

 

 

Har ikke så mye penger å rutte med så jeg setter pris på gode råd og tips...

8384144[/snapback]

 

Den har vanlige ubalanserte utganger så du kan bruke hva som helst av forsterker eller aktive høyttalere.

Lenke til kommentar

Når du sier aktive høyttalere, er det høyttalere som ikke trenger forsterkere da eller? (Har ikke så peiling)

 

For når jeg prøvde med et par andre høyttalere (vet ikke om de var "aktive") så var lyden veldig svak og jeg måtte ha Master volumet på full for at jeg skulle høre noe...

 

Et spørsmål til: Hva heter kablene/tilkoblingen jeg trenger for å koble komponenter til mixeren. Funker vel ikke med de røde og hvite man finner i scart kabler? Selv om de passer....

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...