Gå til innhold

[GTA]hva er ditt beste minne fra gta 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Alle som har spilt gta 1 må nok ha et spesielt godt minne fra spillet.

Jeg husker spesielt det med at man fant våpnene i kasser midt på fortauene :D

Også de oransje gjengene som man kunne få etter seg og lure dem til å falle ut i sjøen :!:

Og hvis man gikk på togskinna fikk man strøm i seg :)

Jeg husker også at man kunne velge hvem man ville spille selv om personen ovenfra så helt likens ut :!:

da haddet det kansje ikke så mye å si :cool:

har du et spesielt godt eller gode minner fra gta 1?

post-127066-1176562526_thumb.jpg

Endret av engjac
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg husker spesielt det med at man fant våpnene i kasser midt på fortauene :D

Også de oransje gjengene som man kunne få etter seg og lure dem til å falle ut i sjøen :!:

:yes:

Skrevet (endret)

Og hvis man gikk på togskinna fikk man strøm i seg :)

8378599[/snapback]

Jeg har ikke spilt så veldig mye GTA 1, men GTA 2 har jeg spilt uendelig mange timer fordi. Men de oransje folka fra GTA 1 var hysterisk morsomme. :D

edit: leifar

Endret av Brian_N
Skrevet

mine beste minner fra gta1 må være da jeg lasta ned nye byer og biler, og en skjelden gang lagde egne biler. ja, og da jeg oversatte gta til norsk med FXT2TXT. those were the days!

Skrevet

Åh. *sukk* gta1 og gta2... Det var tider det... mitt beste minne tror jeg rett og slett må være å spille dem. Vis spilte gta2 på lan i uendelig mange timer :) :) :)

Skrevet
husker dere at man også kunne rape og fjerte?  :!:

8379500[/snapback]

hahah, ja. Huska jeg fjerta hele tida :D Det bør de ha med i det nye som kommer.

Skrevet

Beste minnet fra GTA 1 var å lete febrilsk etter tanks, og deretter kjøre over så mange biler som mulig før jeg døde. Bortsett fra det husker jeg ikke så mye fra GTA 1. Heldigvis er det gratis å laste det ned fra Rockstar sine nettsider, så nå skal det spilles.

Skrevet

husker den kjempe raske "superbiken" åså kjøre den opp på jernbanen, da sa det bang. husker også politibilen som var veldig rask.

den morsomme stemmen i telefonen.

musikken var også tøff.

Skrevet

Kom på en ting til som jeg husker godt fra GTA 2. Nemlig når du ble busta eller drept så kom det en irriterende stemme som ropte BUSTED eller WASTED ettersom hva som hendte. Husker det irriterte litt. :)

Skrevet (endret)

Ein minnetråd utan bilete? :dontgetit:

Har mange gode minner frå GTA1, umogleg å kome over alt, men eg kan ta eit par.

• GOURANGA!
  • Samle saman ørten bilar og sprenge dei
  • Hoppe med Super Bike
  • Kjøre fort med Fire Truck (raskaste bilen i GTA1)
  • Kødde med Politiet (duh)
  • Snowball City
  • Burger City (Hamburger kanskje?) og Death Car. :ph34r:
  • Filmsnuttane etter kvar by. "Hey Erosu, I got a message to you from Bald Man Soletti, (eitelleranna) or I'll stick your f****** eyeballs out. Kapiche! Hugsar ikkje heilt korleis den gjekk.
  • Skremme politi og folk opp på jernbanen.
  • Modifisere spelet, legge in nye bilar, nye brett, lage eigne grafikkfiler. Endre egenskapar til bilar.
  • Montere bombe i bilar.

Alt eg kom på i farten.

gtalc05.jpg

gta1.jpg

Endret av Zeph
Skrevet (endret)
[*]Modifisere spelet, legge in nye bilar, nye brett, lage eigne grafikkfiler. Endre egenskapar til bilar.

Med såpass mange som gjør dette, og etter alel disse årene burde det jo være mulig og få fotô-kvalitet på grafikken! ^^

Endret av Lakus
Skrevet

Husker enda den første kvelden jeg spilte gta. Jeg var hos en kamerat som hadde demoen til playstation 1 versjonen. Opplevelsen var mind blowing. Kunne man virkelig gå rundt og stjele hvilken som helst bil?

Mener det var en 5 eller 10 minutter lang demo. Og vi satt sinnsykt lenge med den.

Skrevet
Husker enda den første kvelden jeg spilte gta. Jeg var hos en kamerat som hadde demoen til playstation 1 versjonen. Opplevelsen var mind blowing. Kunne man virkelig gå rundt og stjele hvilken som helst bil?

Mener det var en 5 eller 10 minutter lang demo. Og vi satt sinnsykt lenge med den.

8381923[/snapback]

Hehe, samme gjorde vi :)

Var moro å samle alle bilene og hoppe over de og gli over alle sammen uten å være nær bakken så lenge som mulig.

Eller den fjernstyrte bilen med bombe.

Kjørte også rundt med buss og plukka opp folk på stoppestedene.

Skrevet

Demoen var tider ja, hugsar eg fant ein crack eller noko sånt som gjorde at eg kunne spele i heile 15 minuttar! :dribble:

Eg tvilar på det er nok pixler i spelet til å lage det spesielt fotorealistisk. :D

Skrevet

Ah..GTA1 ja. Husker kompisen hadde demoen på PC. Broren til en annen kompis fiksa hele spillet til meg.. Plutselig ble jeg den mest populære i gata. Husket også det var lanmuligheter i GTA1. Fikk aldri prøvd det..

Skrevet
Beste minnet fra GTA 1 var å lete febrilsk etter tanks, og deretter kjøre over så mange biler som mulig før jeg døde. Bortsett fra det husker jeg ikke så mye fra GTA 1. Heldigvis er det gratis å laste det ned fra Rockstar sine nettsider, så nå skal det spilles.

8380195[/snapback]

Tanks var mye morro ja. Men ikke på lan. Når noen fikk tak i en tanks var det bare å slenge inn håndkleet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...