Gå til innhold

tråden om RØYKBOMBER og diverse andre sprellerier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvd med pingpong baller, men ugressdreper og sukker var i allefall før det store. Tror de har endret noe i ugressdreperen slik at det ikke har samme virkning som før. Vi pleide å lage brannbomber med følgende oppskrift: 4 deler ugressdreper, 5 deler sukker, og 1 del diesel. Det blir en temmelig guffen blanding som brenner med veldig høye flammer, og det røyker bra også.

Lenke til kommentar

Rubidium og vann blir en ganske kraftig reaksjon. tørris og litt vann pakket inn i en tom malingspann f.eks funker også bra.

 

Drev masse med dette å lage forskjellige bomber ol. men stoppet ettersom jeg ble eldre og klokere, og for ikke å snakke om en jeg kjenner som nå nesten bare har en hånd.

Prøvde ut å koke min egen svartkrutt og. ekstremt farlig og uforsigbart.

 

Vil bare si at alt dette er morro helt til noe som ikke skulle skje, skjer. Klarte nesten å brenne ned huset mitt for et år siden og. vet det er kult, men anbefaler folk å ikke gå får langt med ting. tro meg ! :)

Lenke til kommentar

stapp litt aliminiums-folie (som du har revet i små biter) ned i ein 1,5liter flaske (som er tom). så putter du litt plumbo pulver oppi. og dermed den farlige biten: så stapper du litt vatn oppi, skrur igjen korken og løper! det sprenger noe så jævelig ;) husk at plumbo er STERK syre, som er drit farlig å få på huden, så ville ikkje anbefale dette.

 

ein anna stilig ting er å tenne på bordtennis baller. fordi at dei har ein gass inni seg som brenner godt ;)

 

om du i tilleg tar og ruller ballen inn i aliminiumsfolie får du ein kraftig røykbombe ;)

Lenke til kommentar

Pulverkaffe i kaldt vann + nyco ble 10 ganger mer skumm enn vann ca sånn som brus ser ut når det skummer over.

 

Flybensin og kontaktlim = napalm

Når man får det på seg så klarer man ikke slukke det pga man bare gnir det utover (lim) og det hjelper ikke å hoppe i vann , rene døden man ikke blir kvitt om brannen har startet på kroppen.

Lenke til kommentar
stapp litt aliminiums-folie (som du har revet i små biter) ned i ein 1,5liter flaske (som er tom). så putter du litt plumbo pulver oppi. og dermed den farlige biten: så stapper du litt vatn oppi, skrur igjen korken og løper! det sprenger noe så jævelig ;) husk at plumbo er STERK syre, som er drit farlig å få på huden, så ville ikkje anbefale dette.

8570167[/snapback]

 

 

Too late... :!:

Lenke til kommentar
jeg har testa, kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da ;)

8513759[/snapback]

 

Hæ?

 

Snakker du om mentos nå?

8570133[/snapback]

 

 

ja :realmad:

8618843[/snapback]

 

Jeg kjønner ikke hva du mente med "...kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da..."

 

Kasta flaska med mentos som var lukket ned? Kasta mentos oppi flaska fra 20 meter?

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...