tHaZ Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg har gått til innkjøp av en HDTV, og har ingen planer om å bruke den til å ta imot tv-sendinger. Er det mulig å fjerne tv-tuneren inni, eller rett og slett deaktivere den slik at jeg ikke trenger kaste bort 2000kr i året på lisens? Endret 11. april 2007 av tHaZ
Hetland Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 ja dette skal være mulig. les side 3 i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20%20tuner&st=0
bo1e Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 (endret) Det går an å få en tvreperatør for eksempel til å fjerne/plombere tvtuneren og få dokumentasjon på det som kan sendes til blodsugerene i nrk for å slippe unna. Endret 26. april 2007 av bo1e
veggiss Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 hvorfor kjøpte du ikke en monitor? disse har ikke tuner, og du slipper å betale ekstra for å fjerne den. panasonic har noen som er bra.
sedsberg Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 hvorfor kjøpte du ikke en monitor? disse har ikke tuner, og du slipper å betale ekstra for å fjerne den. panasonic har noen som er bra. 8480879[/snapback] Når jeg skulle skaffe 32" LCD uten tuner måtte jeg ut med mye mer penger enn om jeg hadde kjøpt en med tuner. Utvalget var også forsvinnende lite i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå