Gå til innhold

Famitsu røper en oppfølger til Dead Rising!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gameroobie.no/art/2007/5272.htm

 

Gleder meg til denne oppfølgeren, enda mer slakting av zombier og masse mer :cool:

Likte jævligt godt eneren så jeg kommer til å like 2eren og :)

8360805[/snapback]

Litt overrasket over at de sier at oppfølgeren blir eksklusivt 360. Virker nesten som Capcom begynner å gi f i Sony og PS3.

 

Neste blir vel at Devil May Cry 4 er eksklusivt 360'n også...:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

For Guds skyld, la Otis være første kar man får kutte opp.

Dead Rising hadde så mange designmessige feilsteg at jeg brukte mer tid på å finne ut hvordan jeg kunne hore ut points enn å faktisk spille. Dette sier trolig mer om meg enn spillet, men Goddamn - det var ødelagt.

Lenke til kommentar
For Guds skyld, la Otis være første kar man får kutte opp.

Dead Rising hadde så mange designmessige feilsteg at jeg brukte mer tid på å finne ut hvordan jeg kunne hore ut points enn å faktisk spille. Dette sier trolig mer om meg enn spillet, men Goddamn - det var ødelagt.

8364041[/snapback]

 

Jasså? Jeg skaffet meg ikke Dead Rising før nå like før påske og jeg må si det er det klart beste spillet til 360 så langt. Skjønner ikke hvorfor jeg har ventet så lenge. Jeg har vært igjennom et par ganger allerede og kommer helt sikkert til å spille igjennom flere ganger. Save-systemet kan man selvsagt irritere seg over, men så snart man blir litt vant til det synes jeg det gjør spillet enda bedre enn om man kunne savet fritt.

 

Har stor tro på at Dead Rising 2 også kan bli en knalltittel bare de ikke gjør om altfor mye.

Lenke til kommentar

håper dette forbedrer alle de elendige problemene i 1eren. Elendig ai,(grøsser nesten ved tanken :ph34r: ) crappy savesystem, og for høy vanskelighetsgrad(synes ihvertfal jeg) gjorde at jeg ikke gadd spille dette spillet særlig mye. Jeg tvang meg selv til å runde det, men etter det så var det full stopp, og det blir nok lenge til neste gang jeg gidder å dra fram det igjen.

 

men dersom 2eren fikser på noe av dette så tror jeg det blir veldig bra.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Kan bli kult dette. Nå har ikke jeg 1'ern, men skal nok skaffe det etterhvert. Har spilt det en del hos en kamerat. Savesystemet kan gjerne være det samme, bare tidspresset forsvinner.

håper dette forbedrer alle de elendige problemene i 1eren. Elendig ai,

8364204[/snapback]

Elendig AI? Kan du utdype dette litt?

Mener du at zombiene ikke var smarte nok?

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Kan bli kult dette. Nå har ikke jeg 1'ern, men skal nok skaffe det etterhvert. Har spilt det en del hos en kamerat. Savesystemet kan gjerne være det samme, bare tidspresset forsvinner.
håper dette forbedrer alle de elendige problemene i 1eren. Elendig ai,

8364204[/snapback]

Elendig AI? Kan du utdype dette litt?

Mener du at zombiene ikke var smarte nok?

8365450[/snapback]

 

Problemet var vel kanskje at zombiene faktisk i enkelte tilfeller var smartere enn de du faktisk prøvde å redde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...