Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbere skrittet - sterk kløe


Anbefalte innlegg

Jeg er en 13, snart 14 år gammel gutt som vil barbere meg på penisen men når jeg gjør det så blir det igjen, små 1mm, tykke hårstrå som er dritt vonde og spisse, så hva foreslår dere hva jeg skal bruke når jeg barberer...

Endret av Nessie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en 13, snart 14 år gammel gutt som vil barbere meg på penisen men når jeg gjør det så blir det igjen, små 1mm, tykke hårstrå som er dritt vonde og spisse, så hva foreslår dere hva jeg skal bruke når jeg barberer...

8358928[/snapback]

Hmm, jeg vet ikke. Jeg bruker høvel og barberskum, funker fint for meg.

Lenke til kommentar
Jeg er en 13, snart 14 år gammel gutt som vil barbere meg på penisen men når jeg gjør det så blir det igjen, små 1mm, tykke hårstrå som er dritt vonde og spisse, så hva foreslår dere hva jeg skal bruke når jeg barberer...

8358928[/snapback]

Hmm, jeg vet ikke. Jeg bruker høvel og barberskum, funker fint for meg.

8358940[/snapback]

 

 

Jeg brukte bare høvel jeg, får vell gå til mamma og spørre om jeg får penger til barberskum og høvler da :blush:

Lenke til kommentar

Ja.

Om du skal barbere skrotum, så vil jeg tro at hårene vokser i litt forskjellige retninger. Hårene der er heller ikke liker harde som de som vokser over penis.

 

Hvis du med det samme vil fjerne hårene der, barber først med hårene(i de flestes tilfelle nedover), så sidelengs. Gjør dette noen ganger, og når huden har vent seg til å bli barbert på, barber mot hårene(oppover).

 

Ned

Sidelengs

Opp

Lenke til kommentar
Ja.

Om du skal barbere skrotum, så vil jeg tro at hårene vokser i litt forskjellige retninger. Hårene der er heller ikke liker harde som de som vokser over penis.

 

Hvis du med det samme vil fjerne hårene der, barber først med hårene(i de flestes tilfelle nedover), så sidelengs. Gjør dette noen ganger, og når huden har vent seg til å bli barbert på, barber mot hårene(oppover).

 

Ned

Sidelengs

Opp

8359402[/snapback]

 

heh, ok får gjøre det jeg da, men er det best med engangs, eller "fullgangs" høvler :hmm:

Lenke til kommentar

Det vil uansett klø mer de første gangene enn når huden blir mer vant til påkjenningen.

 

Og det var ikke ordvalget i emnet du fikk klager på - heller det at du bevisst omgår tre-ords-regelen (som du også gjør etter redigeringen). En bedre emnetittel er da ikke så vanskelig å finne på.

 

"Barbere skrittet - sterk kløe" for eksempel.

Lenke til kommentar
Det vil uansett klø mer de første gangene enn når huden blir mer vant til påkjenningen.

 

Og det var ikke ordvalget i emnet du fikk klager på - heller det at du bevisst omgår tre-ords-regelen (som du også gjør etter redigeringen). En bedre emnetittel er da ikke så vanskelig å finne på.

 

"Barbere skrittet - sterk kløe" for eksempel.

8362035[/snapback]

 

 

Ok, takk fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter at du har barbert deg, men tilstrekkelig skum, og tilført aftershave for å drepe bakterier i små kutt husk fuktighetskrem. Etter noen shavinger kan huden bli veldig tørr, og da klør det.

 

Bruk helst normale høvler, slike som holder lenge, og kan byttes ut blader på.

 

Det kan være lurt å sørge for at du har god tid.

 

Om du ikke vil ha noen kommenatrer ang. dette ville jeg ikke brifet med skummet, da de vet at du ikke har nok skjegg, og skjønner tegninga.

Lenke til kommentar
Etter at du har barbert deg, men tilstrekkelig skum, og tilført aftershave for å drepe bakterier i små kutt husk fuktighetskrem. Etter noen shavinger kan huden bli veldig tørr, og da klør det.

 

Bruk helst normale høvler, slike som holder lenge, og kan byttes ut blader på.

 

Det kan være lurt å sørge for at du har god tid.

 

Om du ikke vil ha noen kommenatrer ang. dette ville jeg ikke brifet med skummet, da de vet at du ikke har nok skjegg, og skjønner tegninga.

8362101[/snapback]

 

 

Jeg brukte litt intimsåpe eller hva det var, det var i hvertfall sånn såpe for skrittet i hvertfall :D

 

Hvor ofte bør jeg barbere meg da, er det noe jeg må bestemme selv?

Lenke til kommentar
Det er smak og behag.

 

Dette minner meg på at jeg må bytte blad på høvlen min, sykkelsesongen er igang og legga må tas....

8362177[/snapback]

 

Heh, men går det fint med sånn mac3 høvel som ser ut som en ferrari på reklamene på tv2 da? er de bra eller skal jeg bruke høvler som man kan skifte blader på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...