Gå til innhold

Steam problemer - trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei! i går funka steam helt perfekt og det har den alltid gjort. I dag vil den ikke åpnes en gang. Jeg har prøvd å trykke på alle mulige steam iconer og spill iconer knyttet til steam samt utallige restarte/slå av og på pcen.

Noen som har opplevd det samme, eller muligens vet hva som kan være feil?

 

Takk på forhånd! :thumbup:

Endret av DjLarsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! i går funka steam helt perfekt og det har den alltid gjort. I dag vil den ikke åpnes en gang. Jeg har prøvd å trykke på alle mulige steam iconer og spill iconer knyttet til steam samt utallige restarte/slå av og på pcen.

Noen som har opplevd det samme, eller muligens vet hva som kan være feil?

 

Takk på forhånd! :thumbup:

8354098[/snapback]

Noen brannmur eller noe sånt? :hmm:

Lenke til kommentar
Hei! i går funka steam helt perfekt og det har den alltid gjort. I dag vil den ikke åpnes en gang. Jeg har prøvd å trykke på alle mulige steam iconer og spill iconer knyttet til steam samt utallige restarte/slå av og på pcen.

Noen som har opplevd det samme, eller muligens vet hva som kan være feil?

 

Takk på forhånd! :thumbup:

8354098[/snapback]

Noen brannmur eller noe sånt? :hmm:

8358948[/snapback]

 

Hvordan kan en brannmur stoppe ett program å starte? Men hvis du har store problemer, så tror jeg pcen din er klar for en nyformatering... Det hadde jeg gjort, siden maskinen min har KRAFTIG bruk for en. Ellers kan du prøve å slette alt i steammappa di (utenom steamapps mappa) så installerer du alt på nytt. Det kan gå?

Lenke til kommentar
Hei! i går funka steam helt perfekt og det har den alltid gjort. I dag vil den ikke åpnes en gang. Jeg har prøvd å trykke på alle mulige steam iconer og spill iconer knyttet til steam samt utallige restarte/slå av og på pcen.

Noen som har opplevd det samme, eller muligens vet hva som kan være feil?

 

Takk på forhånd! :thumbup:

8354098[/snapback]

Noen brannmur eller noe sånt? :hmm:

8358948[/snapback]

 

Hvordan kan en brannmur stoppe ett program å starte? Men hvis du har store problemer, så tror jeg pcen din er klar for en nyformatering... Det hadde jeg gjort, siden maskinen min har KRAFTIG bruk for en. Ellers kan du prøve å slette alt i steammappa di (utenom steamapps mappa) så installerer du alt på nytt. Det kan gå?

8358962[/snapback]

 

 

hm.. tror et eller annet fucka seg for steam OG deamon tools as well.. steam slutta å virke med alle spilene og det samme gjortde deamon tools.. uansett lastet jeg bare ned steam på nytt og instalerte det.. spillene også

Lenke til kommentar
Hei! i går funka steam helt perfekt og det har den alltid gjort. I dag vil den ikke åpnes en gang. Jeg har prøvd å trykke på alle mulige steam iconer og spill iconer knyttet til steam samt utallige restarte/slå av og på pcen.

Noen som har opplevd det samme, eller muligens vet hva som kan være feil?

 

Takk på forhånd! :thumbup:

8354098[/snapback]

Noen brannmur eller noe sånt? :hmm:

8358948[/snapback]

 

Hvordan kan en brannmur stoppe ett program å starte? Men hvis du har store problemer, så tror jeg pcen din er klar for en nyformatering... Det hadde jeg gjort, siden maskinen min har KRAFTIG bruk for en. Ellers kan du prøve å slette alt i steammappa di (utenom steamapps mappa) så installerer du alt på nytt. Det kan gå?

8358962[/snapback]

 

 

hm.. tror et eller annet fucka seg for steam OG deamon tools as well.. steam slutta å virke med alle spilene og det samme gjortde deamon tools.. uansett lastet jeg bare ned steam på nytt og instalerte det.. spillene også

8389968[/snapback]

Lei den..... :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det jeg gjorde var å bare slette steam og instalere det på nytt. Men jeg har et spørsmål, hvis jeg allerede har alle spillene på maskinen (de ble jo ikke sletta MED steam) kan jeg flytte dem over til den nye mappen slik at jeg slipper å laste dem ned på nytt og så innstalere dem?

Lenke til kommentar
det jeg gjorde var å bare slette steam og instalere det på nytt. Men jeg har et spørsmål, hvis jeg allerede har alle spillene på maskinen (de ble jo ikke sletta MED steam) kan jeg flytte dem over til den nye mappen slik at jeg slipper å laste dem ned på nytt og så innstalere dem?

8471182[/snapback]

Hvis du sletta programfilmappen "STEAM" ble spillene borte også. Men du kan jo prøve hvis du har dem =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...