fender91 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Kan noen fortelle meg akkurat hva dette programmet er og hva det gjør, om det er bra for dataen og viktigst av alt, hvorfor man trenger det til Command and Conquer 3?? Veldig viktig for meg om dere svarer! Tusen takk! Ps. Jeg er en noob...!
Gavekort Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) det er ikke lov å snakke om piratkopiering her! Endret 10. april 2007 av Bob_mafia
specnaz91 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Hva i helsike har Y.A.S.U med piratkopiering å gjøre? Selv jeg bruker det for å slippe å stappe i CDn gang på gang, det sliter ut CDn og til slutt blir CDn min ødelagt, akkurat det som har skjedd på mangt spill til jeg fant ut om NO-cd cracks. Det er ingenting ulovlig i det, det er veldig hjelpsomt, hvis CDnene hadde vært litt mer resistense mot slit, så hadde det nok gått bra. Støtter No-Cd cracks, hjelper imot de svake CDnene man får når man kjøper spill. Akkurat som å si at Torrent er ulovlig :doh:, det er en lovlig program men blir som regel brukt i piratkopiering sammenheng. MEN det betyr heller ikke at vi skal boikotte torrent, stopp fildelerne, MEN det finnes jo sider med lovlige torrents (www.legaltorrents.com). Ikke klassifiser noe som er lovlig, torrent er bra teknologi. Jo flere som laster ned jo fortere går det i motsetning til HTTP og FTP servere :| PM MEG TRÅDSTARTER, SÅ SKAL JEG NOK FORKLARE DEG ENN Å BLI UNØDVENDIG FLAMET Endret 10. april 2007 av specnaz91
Dotten Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Vel du spør feil sted. Ref retningslinjene om piratkopirering. Jeg minner om at retningslinjene også omhandler bruk av forumets PM system (ja vi kan sjekke dette). Tråden stenges
Anbefalte innlegg