Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt spoiler om hva som kommer til å skje i de neste to episodene. Det er ikke offesielt. Men kommer fra Wikipedia.

 

 

 

Boxed In Episode 9

 

Michael finds himself in solitary confinement and must talk his way out. His interlocutor: Sona's new commanding officer. Meanwhile, Susan B. finds a way to keep Linc motivated; Lang has a parting gift for Mahone; Sucre makes another delivery to Sona and Susan B. makes him an offer; T-Bag makes Whistler an offer and Sofia confronts him; Bellick's refusal to mop up a mess puts him in a very messy situation; and a mysterious American woman travels to Panama to see Michael.

 

Dirt Nap Episode 10

 

When Lechero loses his authority over Sona, Sammy causes Michael’s escape plan to come crashing down; T-Bag pressures Bellick to one more fight – that will likely be his last; Lincoln and Sucre plan an explosive finish for Susan.

 

 

Til Noreng: http://chid0ri.wordpress.com/2007/11/05/pr...9-photos-promo/

 

Jeg advarer til de som ikke vil ha noe røpt, ikke klikk deg videre i linken.

 

Btw; Gretchen AKA "Susan B. Anthony.

Lenke til kommentar
Jeg synes PB begynner å bli litt dårlig jeg - likte ikke denne episoden så godt.

Lurer på hvor lenge de drøyer det, og hvor lenge det er til de kutter av sesongen.

 

Kjønner ikke hvordan du kan mene at de drøyer det. De brukte jo en hel sessong på å bryte seg ut av fox river, og da var det ingen som klagte. Det er jo ganske naturlig at de ivertfall bruker 1/2 til 1 sessong på å bryte seg ut av sona. Har på følelsen at de kommer seg ut iløpet av de neste tre eppisodene, og Hvis det blir tilfellet har det gått veldig fort. Resten av sessongen blir vel brukt til å jakte på "the kompany" og slakte de folka som drepte sara. For minn del har sessong tre har vært en stor suksess og er absolutt på høyde med sesong 1. Blir rimelig lei av folk som bare klager på "drøying", "sett dette før" osv. komm heller med en skikkelig forklaring på hvorfor denne sessongen er dårligere enn de to foregående.

Endret av brann123
Lenke til kommentar
Resten av sessongen blir vel brukt til å jakte på "the kompany" og slakte de folka som drepte sara.

 

Hvis du tror Michael kommer til å jakte på de som tok Sarah for å drepe dem, da tar du skammelig feil. Samtidig viser du at du har liten, eller ingen forståelse for hva denne serien handler om. Dette går forøvrig ut til alle de som skriver teorier om at Michael skal drepe de som tok Sarha fra han.

 

Virker jo nesten som at du Brann123 ikke har sett på Prison Break i det hele tatt, men bare har sett en trailer eller to, og kanskje et bruddstykke av en episode her og der. Det har vel blitt stadfestet med uttalige scener at Micheal ALDRI vil skade noen unødvendig, og apsolutt ikke drepe noen.

 

Det største eksempelet på dette er jo når han kunne ha drept T-Bag på slutten av sesong 3. Det skjedde ikke, og viste at Micheal ikke er i stand til å ta liv. Dessuten fikk vi ny bekreftelse på dette episode 1 fra SONA. Der fikk Michael valget, død, eller bli drept. Å han valgte å prøve å snike seg unna, før Mahone kom å reddet han ut av knipa.

 

Men dette er ikke gammelt nytt, alt i sesong 1 fikk vi veldig mange bekreftelser på at Michael var en "good guy". Det er jo opplagt hvorfor serieskaperene gjør det slik, nemlig at i sesong 1 så må de etablere Michael som veldig sterk og meget snill. Vi som seere skal atlså være med på å se han få ut masse drapsmann og pedofile T-Bag ut av fengsel. Dette er jo helt forkastelig, og noe jeg synes de fleste PB fans velger å se vekk fra når det gjelder hvor mye de liker karakteren til Michael.

 

Jeg tror vi vil få en større opprulling av hva det Company er, gjør og fungerer. Bare i denne episoden fikk vi jo mange clues til hva The C driver med og hvordan de oppererer. Tror en sesong 4 vil bli mer opprulling av The C, samt en fortvilet kamp for å skaffe håndfaste beviser og mediaer for å eksponere The C.

 

Dessuten tror jeg at karakteren Paul Kellerman kommer tilbake med en plan til Micheal og Lincoln etter at handlingen i Panama er ferdig. En reintroduksjon av karakteren Kellerman / folkene som jobbet med faren til M&L vil føre til en cliffhanger før sesong 4, og serien kommer på bena.

Lenke til kommentar
Dessuten tror jeg at karakteren Paul Kellerman kommer tilbake med en plan til Micheal og Lincoln etter at handlingen i Panama er ferdig.

Er ikke Paul Kellerman død? :hmm:

 

Det er det de ville ha oss til å tro i slutten av sesong 2, men vi har aldri fått det bekreftet visuelt. Så muligheten holdes fortsatt åpen for et comeback. Noe jeg virkelig håper. :)

Lenke til kommentar
Resten av sessongen blir vel brukt til å jakte på "the kompany" og slakte de folka som drepte sara.

 

Hvis du tror Michael kommer til å jakte på de som tok Sarah for å drepe dem, da tar du skammelig feil. Samtidig viser du at du har liten, eller ingen forståelse for hva denne serien handler om. Dette går forøvrig ut til alle de som skriver teorier om at Michael skal drepe de som tok Sarha fra han.

 

Virker jo nesten som at du Brann123 ikke har sett på Prison Break i det hele tatt, men bare har sett en trailer eller to, og kanskje et bruddstykke av en episode her og der. Det har vel blitt stadfestet med uttalige scener at Micheal ALDRI vil skade noen unødvendig, og apsolutt ikke drepe noen.

 

jaja kjakan, nå har du virkelig overgått deg selv. Har du i det hele tatt fått med deg noe som helst av sessong3? isåfall bør du virkelig se noen av eppisodene om igjen. jeg kan begynne med å sitere en samtale melleom Michael og wistler fra eppisode 7. jeg skal ta den på norsk, slik at du også kan få det med deg:

 

Wistler: Hør, michael jeg mente hva jeg sa om sara.

Michael: Hvis jeg var deg ville jeg ikke nevnt det navnet igjen. vi kommer oss vekk herfra, og så kan jeg bytte deg mot min nevø. så skal jeg finne ut hvem som er ansvarlig for å ha tatt livet til sara, og jeg skal ta deres.

 

her sier han rett ut at han skal drepe de som har drept Sara. Jeg må innrømmer at "slakte" var et ganske sterkt ord, men jeg tror du kjønte hva jeg mente.

 

I ditt innlegget argumenterer du på grunnlag av hva michael har gjort og sagt i de to tidligere sessongene. detter er selve kjernen i min påstand om at du ikke kan ha følgt så godt med i sessong 3. har du ikke lagt merke til at michael har forandret seg enormt mye etter at han kom inn i sona, spesielt etter saras død. han virker som en veldig nedbrutt mann og han har mistet tilliten til sin bror, den personen som betyr mest i michaels liv. Han har og mistet Sara, noe som setter tingene i ett litt annet perspektiv: Michael har tydeligvis innsett at det ikke lenger hjelper å være "god guy" dersom rettferdigheten skal seire. Jeg er derfor villig til å tro at han vil gjøre hva som helst for å påføre saras mordere like mye skade som de har påført han, lincoln og sara.

 

(I dette innleget håper jeg dere legger merke til at jeg kommer med mine påstander og teorier ut i fra det jeg har sett. Imotsettnig til kjartan som tydligvis vet alt.)

 

:cool:

Endret av brann123
Lenke til kommentar
Resten av sessongen blir vel brukt til å jakte på "the kompany" og slakte de folka som drepte sara.

 

Hvis du tror Michael kommer til å jakte på de som tok Sarah for å drepe dem, da tar du skammelig feil. Samtidig viser du at du har liten, eller ingen forståelse for hva denne serien handler om. Dette går forøvrig ut til alle de som skriver teorier om at Michael skal drepe de som tok Sarha fra han.

 

Hvis du tror du vet alt om hva som kommer til å skje i Prison Break, da tar du skammelig feil. :p

 

(Henviser bare videre til innlegget over meg :wee:)

Lenke til kommentar
Tøff episode, tok jo av når de begynte å angrepe Sona. Men det endte litt dødt syns jeg. Eneste som skjedde var at Michael ble tatt ut av Sona. (Noe som forøvrig er en spennende vei å ta historien videre) :)

 

Men gaah, så lenge å vente til neste episode. :(

 

Nøyaktig hvor lenge?

 

Det sies 14 januar, men man vet jo alldri hvor lenge streiken varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...