Gå til innhold

LittleBigPlanet (PS3) - Nyheter og forventninger


Knebel

Anbefalte innlegg

Noe av dette har nok blitt postet før, men det har blitt litt anonymt og jeg synes at en potensiell killer app fortjener sin egen tråd. Spillet kommer ut Q3/4 i år, og jeg synes at dette er en tittel som det bør informeres litt mer om.

 

LBWavatar.png

LittleBigPlanet (LBP) er et innovativt 3d plattform spill. Det tar plattform genren et skritt videre, spesielt med tanke på multiplayer og user created content. Man spiller hver sin "tøyfigur" som man kan kle opp slik man vil i et miljø fullt av interaktive hinder som man må samararbeide om å komme forbi.

Man skal kunne lage egne levels som kan deles med andre både alene og i multiplayer modus. Man kan faktisk endre utseende på en level mens man spiller den!

 

Grafisk ser spillet svært lovende ut. Spennende og fargerike omgivelser. Figurene er kule og pent animert med mange valgmuligheter. Her skal man kunne lage sin egen unike karakter.

 

Det er usikkert hvordan singleplayer eller nettspilling vil fungere, men de har god tid til å utvikle dette.

 

Noen videoer:

LittleBigPlanet - GDC 07 Trailer

LittleBigPlanet - GDC 07 Trailer HD

GDC 07 Customization and Level Demonstration

GDC 07 Customization and Level Demonstration HD

GDC 07 Sharing Trailer

Alle er i wmv format. Om ikke man får de frem er det bare å kikke inn på GameTrailers.com

 

Hva synes folket? Snakker vi her om en konsollselger eller en killer app? Er det bare jeg og madammen som er gira på dette spillet? :fun:

 

Disclaimer: Dette er ikke nok en ditt vs datt tråd. Det er heller ikke noen samletråd for alt PS3 eller LBP for den saks skyld. Her diskuterer vi nyheter om LBP og forventninger til spillet.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett en del av de videoene og gleder meg stort!

 

LBP, mgs4, gt5, home og folding var grunnene jeg kjøpte ps3 :)

 

Dette spillet tror jeg kan komme til å stille i en sjanger for seg.

Det er latterlig enkelt oppbygd, morsomt, og det kan bli en stor hit :w00t:

Det at alt er fysikkbasert, at man kan endre på alt i spillet, multiplayer-funksjonene, gjør at underholdningsverdien stiger enormt :dribble:

 

Det er bare å vente tålmodig til det slippes :innocent:

Lenke til kommentar
Dette blir nok konge ja. Ser for meg at et dette kommer til å bli en konsollselger - hvertfall for en del =]

 

Øhh? kommer det ikke Q3/4 2007 på nett, men i kjøpbartilstand i 2008?

8334573[/snapback]

Det stemmer. Retail versjonen som kommer senere vil antakeligvis ha en hel masse brett som er blitt lastet opp siden det ble slipt paa PSN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...