Gå til innhold

Hjelp med fishing skill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må lvle opp fishing litt, har 229 atm. Så eg stakk til tanaris for å fiske. Etter 40 kast alle suksesfulle hadde eg fått 3 skill. Går d så tregt? Mener d var enklere før. Og har d noe å si på skillen man får om man bruker +fishing skill enchater på stangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må lvle opp fishing litt, har 229 atm. Så eg stakk til tanaris for å fiske. Etter 40 kast alle suksesfulle hadde eg fått 3 skill. Går d så tregt? Mener d var enklere før. Og har d noe å si på skillen man får om man bruker +fishing skill enchater på stangen?

8323652[/snapback]

Det går så tregt.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

tar forbanna lang tid =) men er koselig som et guild event for eksempel. blir jo mye prating :)

Skrevet (endret)

Med mindre du trener fishing og cooking samtidig,så har det ingenting å si hvor du fisker.

Skill på vannet har ingenting å si på skillups så lenge du ikke mister fisk,så jeg trente opp fra 300-350 i orgrimmar.

Endret av Talwin
Skrevet
Med mindre du trener fishing og cooking samtidig,så har det ingenting å si hvor du fisker.

Skill på vannet har ingenting å si på skillups så lenge du ikke mister fisk,så jeg trente opp fra 300-350 i orgrimmar.

8324115[/snapback]

Men på en annen side er det ikke så utrolig smart å fiske i orgrimmar, når man kan fiske på "high level" plasser og faktisk tjene noen penger på det du fisker og.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

8324115[/snapback]

Men på en annen side er det ikke så utrolig smart å fiske i orgrimmar, når man kan fiske på "high level" plasser og faktisk tjene noen penger på det du fisker og.

8326237[/snapback]

tjener vel strengt talt ikke så veldig mye av den grunn. og om du fikser i ogrimmar så kan du for eksemplel bruke en macro om at du selger enchants etc hvert 5 min. og tjene penger på den måten. kan også se om noen trenger din klasse til et dungeon du trenger.

Endret av KRAFortune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...