Zelda_ Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Må lvle opp fishing litt, har 229 atm. Så eg stakk til tanaris for å fiske. Etter 40 kast alle suksesfulle hadde eg fått 3 skill. Går d så tregt? Mener d var enklere før. Og har d noe å si på skillen man får om man bruker +fishing skill enchater på stangen?
jlek Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Må lvle opp fishing litt, har 229 atm. Så eg stakk til tanaris for å fiske. Etter 40 kast alle suksesfulle hadde eg fått 3 skill. Går d så tregt? Mener d var enklere før. Og har d noe å si på skillen man får om man bruker +fishing skill enchater på stangen? 8323652[/snapback] Det går så tregt.
hazzie Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hva er hensikten med fishing, egentlig? Til cooking, så du kan lage mat som gir + stam og spirit?
Sink Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 ja. og det er også en konge ting å kaste bort tid på. Stå sammen med noen guildies og snakke shit på vt
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 tar forbanna lang tid =) men er koselig som et guild event for eksempel. blir jo mye prating
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Tjene penger? Husker jeg tjente mine først glods på å selge blackmouth oily og firefin snapper eller hva de het til alchemists Senere var det stonescale eels.
Talwin Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Med mindre du trener fishing og cooking samtidig,så har det ingenting å si hvor du fisker. Skill på vannet har ingenting å si på skillups så lenge du ikke mister fisk,så jeg trente opp fra 300-350 i orgrimmar. Endret 7. april 2007 av Talwin
Paulex Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Med mindre du trener fishing og cooking samtidig,så har det ingenting å si hvor du fisker.Skill på vannet har ingenting å si på skillups så lenge du ikke mister fisk,så jeg trente opp fra 300-350 i orgrimmar. 8324115[/snapback] Men på en annen side er det ikke så utrolig smart å fiske i orgrimmar, når man kan fiske på "high level" plasser og faktisk tjene noen penger på det du fisker og.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Med mindre du trener fishing og cooking samtidig,så har det ingenting å si hvor du fisker.Skill på vannet har ingenting å si på skillups så lenge du ikke mister fisk,så jeg trente opp fra 300-350 i orgrimmar. 8324115[/snapback] Men på en annen side er det ikke så utrolig smart å fiske i orgrimmar, når man kan fiske på "high level" plasser og faktisk tjene noen penger på det du fisker og. 8326237[/snapback] tjener vel strengt talt ikke så veldig mye av den grunn. og om du fikser i ogrimmar så kan du for eksemplel bruke en macro om at du selger enchants etc hvert 5 min. og tjene penger på den måten. kan også se om noen trenger din klasse til et dungeon du trenger. Endret 7. april 2007 av KRAFortune
Paulex Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Da er prisen på spelldamage food ect. lav på din server. Tror jeg tjente en rundt 300-400g på å levle fishing opp fra 300.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå