Kimelimm Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg kjeder meg litt, er det noen bra RPG browser spill der ute? Som www.Dragonfable.com eller Battleon.com, og la oss ikke glemme Warcraft mini game, der man kan lvle opp fyren din, og gjøre mye, helst uten Nedlastning! Takker for svar!
Mato Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) darn hømm lese spm er sikkert en ide http://www.popcap.com/ har mange bra , anbefaler Bejeweled 2 Endret 6. april 2007 av FtZ-
Kimelimm Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Uhm er Bejeweled RPG?! xD trur nok ikke det... Runescape er nok FOR kjedelig!
Kimelimm Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 HUH, posten min er vel ikke noe å missforstå fra? :S
Mato Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 bare jeg som ikke leste første post bra nok , derfor linken .
TanglewoodD Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Chess på 123spill er bra.. Altså Sjakk spill.. Computeren er vel og merke uovervinnelig.
Kimelimm Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 (endret) jeg sa RPG RPG RPG RPG ikke sjakk -.- og ikke arkadespill! Endret 7. april 2007 av Kimelimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå