Gå til innhold

Asus U5A ram


Anbefalte innlegg

hei :D

dama har en U5A ultraportabel.. den har bare 512 ram og da hun kjøpte den ble det sagt at det maksimale var 256 ekstra...dette er snart ett år siden og nå lurer jeg på om noen vet om evt oppdatert bios kunne gjøre at hun kan putte inn feks en giga brikke. det ble også nevnt noe om loddet ram?

 

videre skal det legges inn en uavhengig xp pro ( uten alle de teite software greiene fra asus),men pga av at det ikke er manuell nettverks bryter på denne er jeg nødt til å innstallere software fra asus..stemmer dette?? denne softwaren overstyrer trådløse nettverkstilkoblinger i XP....

 

videre støyer viften kontunierlig...den går på full pupp og bråker noe helt utrolig..?

 

vil legge til at hun har vært svært misfornøyd med denne laptopen..betalte 15000 for den og grøsser bare hun ser den...hun er også svært missfornøyd med butikken hun kjøpte den i pga dårlig kundebehandling...

mvh ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge ASUS er det 512mb ram on-board, som kan utvides med en 1 GB brikke ekstra: http://www.asus.com/products4.aspx?l1=5&l2...977&modelmenu=2

 

For å se om det går an å gjøre noe med støyproblemene, så pass på at den står på Portable/Laptop i strøminnstillingene i Windows. Prøv gjerne å oppdatere BIOS også.

 

Nettverket vet jeg ikke noe om, men det er vel bare å prøve..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...