Gå til innhold

Streaming til 360 er utrolig knotete!


Xecuter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
streame til 360 er jo nesten ingen vits... vifta overdøver jo alt uansett

8317915[/snapback]

 

Niks, vifta lager nesten ikke lyd. Og hvis vifta på boxen din overdøver lyden så har du sinnsykt dårlig anlegg!

 

Edit: Bah, just too late! :p

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Off topic:

Det er ingen grunn til å nekte på at noen kan ha støyende vifter på 360 selv om akkurat dere ikke har det.

 

Enkelte har støyende vifter og noen støyende dvd-rom (meg f.eks), det er heller kjent at 360 har ymse problemer med støy.

 

On topic: synd men sant, 360 er ikke særlig til streaming, selv ville jeg heller koblet den svakeste serveren jeg har til TVen enn 360 når det gjelder slikt bruk.

Lenke til kommentar
On topic: synd men sant, 360 er ikke særlig til streaming, selv ville jeg heller koblet den svakeste serveren jeg har til TVen enn 360 når det gjelder slikt bruk.

8318099[/snapback]

 

 

Er jo ikkje sikkert at den svakeste servern hadde greid å kjøre HD-Filmer. Eg bruker ein AMD XP2800+ med 1GB ram

som server og den greier ikkje å kjøra HD-Filmer men Xbox360'en min greier det heilt fint :)

Lenke til kommentar

Jeg hater lyden av vifta på 360'en, den konstante duringa. Men når jeg streamer xvid så merker jeg ikke noe til lyden, så det er i utgangspunktet ikke noe problem.

 

Synes det fungerer veldig greit å streame med XPMC og vlc360.

Lenke til kommentar
streame til 360 er jo nesten ingen vits... vifta overdøver jo alt uansett

Kan ikke folk bare slutte med slik dritt? Blir ikke annet enn krangling osv av det.

 

For min del var det bare å laste ned Windows MediaShare og krysse av for boksen og det var det.

Samme med WMP 11, enkelt og greit!

Lenke til kommentar
TVersity funket fint for meg! Ligger en step-by-step guide her ett sted og nå streamer jeg musikk, bilder & divx/xvid trådløst fra PC´n på soverommet!

8325928[/snapback]

 

Takker! Skal prøve. Orb var litt for mye. Ble litt tungvindt.

 

Noen som vet om programmer til Linux? Funker TVersity på Linux?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...