MediaFreak Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Etter over to år med spilling og raiding ser jeg nå nødt til å slutte å spille. Det finnes tross alt viktigere ting i livet enn WoW, og når disse slår inn må man prioritere, for min del gjelder dette at jeg som ansatt i forsvaret har fått beskjed om deployering til Afghanistan innen tre måneder. Da jeg har familie vil wow-accounten bli gitt bort til en venn og aldri brukt av meg igjen slik at jeg får brukt den neste tiden på familie all den tid man ikke er på opptrening :o Med det har jeg ikke tenkt å føye meg inn i rekken av alle som har slutta og derfor rakke ned på spillet. Spillet er fantastisk. Men les da spillet, farming og grinding ser jeg ikke på som spill, men en kritikkverdig måte å legge opp til at folk skal bruke sykelig mye tid. Den som har et liv og vil raide, blir mer eller mindre oppfordra til gullkjøp. blizzard: see you in another life 8394668[/snapback] Flott for deg
tmg Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 *bump* Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/
Ajaco Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 *bump*Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/ 8508911[/snapback] Feil, feil feil. Rogue er lett og lvle, kjør combat med sverd som lvling, og lær deg classen og du vil storkose deg. tho druid trenger en nerf =0. Og btw, hva skjer med at heroic instances er saved i et døgn bare man stikker tåa si inn dit a? <.< Jeg var det for og hente SSC prequest idag, etter guildet hadde gjort det og de bare hentet meg for at jeg skulle ha questet, og etterpå var instancet saved og jeg kunne ikke gjøre det med den andre gruppa mi, jeg rørte ikke en mob inni der. GG blzz. kkthxbajbaj
John Keats Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 *bump*Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/ 8508911[/snapback] Feil, feil feil. Rogue er lett og lvle, kjør combat med sverd som lvling, og lær deg classen og du vil storkose deg. tho druid trenger en nerf =0. Og btw, hva skjer med at heroic instances er saved i et døgn bare man stikker tåa si inn dit a? <.< Jeg var det for og hente SSC prequest idag, etter guildet hadde gjort det og de bare hentet meg for at jeg skulle ha questet, og etterpå var instancet saved og jeg kunne ikke gjøre det med den andre gruppa mi, jeg rørte ikke en mob inni der. GG blzz. kkthxbajbaj 8509154[/snapback] Om jeg forsto det som at du gikk inn i et instance som var cleara fra før av så blir du jo selvfølgelig saved, working as intended.
tmg Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 *bump*Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/ 8508911[/snapback] Feil, feil feil. Rogue er lett og lvle, kjør combat med sverd som lvling, og lær deg classen og du vil storkose deg. tho druid trenger en nerf =0. Og btw, hva skjer med at heroic instances er saved i et døgn bare man stikker tåa si inn dit a? <.< Jeg var det for og hente SSC prequest idag, etter guildet hadde gjort det og de bare hentet meg for at jeg skulle ha questet, og etterpå var instancet saved og jeg kunne ikke gjøre det med den andre gruppa mi, jeg rørte ikke en mob inni der. GG blzz. kkthxbajbaj 8509154[/snapback] Tror ikke du har spilt low level rogue på en stund. Jeg har spillt klassen før (til 64) og når det er 3 mobs, sap 1 drep to mister du mye hp uten evasion, og når den 3. breaker sap da har du lett problemer.
øl_i_tastaturet Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 *bump*Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/ 8508911[/snapback] Feil, feil feil. Rogue er lett og lvle, kjør combat med sverd som lvling, og lær deg classen og du vil storkose deg. tho druid trenger en nerf =0. Og btw, hva skjer med at heroic instances er saved i et døgn bare man stikker tåa si inn dit a? <.< Jeg var det for og hente SSC prequest idag, etter guildet hadde gjort det og de bare hentet meg for at jeg skulle ha questet, og etterpå var instancet saved og jeg kunne ikke gjøre det med den andre gruppa mi, jeg rørte ikke en mob inni der. GG blzz. kkthxbajbaj 8509154[/snapback] Du blir jo ikke saved før du har tatt en boss?
Dracoknight Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 kan jo kjøpe min 70 rogue om du gidder...brukern ikke uansett.... Men jeg gidder ikke å spille wow igjen før paladin er drepbart igjen for rogues....
Phyx Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 kan jo kjøpe min 70 rogue om du gidder...brukern ikke uansett.... Men jeg gidder ikke å spille wow igjen før paladin er drepbart igjen for rogues.... 8511510[/snapback] Er mye verre for paladins nå og ta rogues en för faktiskt. rogues var veldig enkelt pga av lite hp og bra burst dps. men burst dps'n er ikke noe bedre nå en tidligere så det er klart vanskeligere for paladins nå.
Amon Amarth Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Faen så jævla lei jeg er av gankere =/ forbanna CD på PCT også... helvetes dritt
Erlec Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Arana er så irritabel boss. Enten er det alltid noen som beveger seg eller så healer ikke healerene ikke hele tatt fordi de er opptatt med noen som ikke gidde å bevege seg.
Stubbekropp Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 ORB OF DECEPTION! 30min CD og varer i 5 MIN! 5 MIN! Det er jo ikke noe Gi 10 min MINST, helst 15, eller 30 D:
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 QUEST LOOT! HVOR VANSKELI KAN DET VÆRE Å BRUKE EN ØKS Å KAPPE AV EN TENTAKKEL FRA EN 3 METER HØYE BLEKKSPRUT LIGNENDE MOB! ahhh deili å få det ut.
Lightningwolf Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 QUEST LOOT! HVOR VANSKELI KAN DET VÆRE Å BRUKE EN ØKS Å KAPPE AV EN TENTAKKEL FRA EN 3 METER HØYE BLEKKSPRUT LIGNENDE MOB! ahhh deili å få det ut. 8719739[/snapback] Like vanskelig som og plukke en blomst? som ja faktisk kan Faile.
DisplayName123 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 *bump*Føler jeg trenger denne tråden akkurat nå. Hvor jævlig vanskelig skal det være å lvle en rogue?! Driver og quester på en level 20 rogue og alle steder er ubrukelige fordi jeg må pulle flere mobs om gangen overalt, med 5 min CD på evasion har jeg nå corpserunne 2 ganger på 10 min og begynner å bli lei! !#!#¤"#%#!"%¤&¤%/%&/&%/ 8508911[/snapback] ... tho druid trenger en nerf =0. ... 8509154[/snapback] Hva i alle dager har egentlig det med levling av Rogue å gjøre?
Erlec Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Artig å bli ganka av en 70 rouge ja, jepp =) Men greide å komme meg unna med stun og travel form ^^
Djengo^^ Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 fy faen... hvorfor skal det gjøre så innmari vondt i sjela når man levler en paladin? min er 36, prøver å ta igjen 4 venner som ligger rundt level 43. jeg har spilt warrior og lock til 70, og det er en fryd! men paladin... du får skills som øker skaden din hver tredje gang man trainer cirka. herregud. for ikke å nevne alle miss/dodge/parry/block du får hele tiden. da får du ikke inn noe skade på lang tid. jeg rollet paladin for å supporte vennene mine når vi levler og instancer. men håpet får å ta de igjen blir mindre og mindre for hvert minutt jeg spiller. noen tips, eller vil det alltid være et helvete med denne broken-at-levelling-classen? hilsen frustrert faen
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kombat-Kaare har noen sinnsyke tips for paladin dps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå