Gå til innhold

WoW Whine Tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud ett unique "this item starts a quest"-item droppet i searing gorge i dag, men den havnet aldri i backpacken/en av bagsene. Det sto i chatten at Dargthor recieves loot: ettellerannet key. Men jeg fikk den aldri!!

8318744[/snapback]

har du sjekka keyringen din? Den lille knappen meden nøkkel på til venstre for baggene?

Hiaaayamahaaa..!

*Gdgddk* Var å questa i Wetlands med en kar. Hjalp han med tre quests. Så spør jeg om han kan hjelpe meg med The Cursed Crew (den med den snuffbox`en.) Jada, vi gikk inn og drepte masse sånne marines og sailors også tok vi han sauen til slutt. Men rett før satte han på ffa-loot. Så ninja`han questet mitt. Skulle ikke være muuuliig? Skal vel komme en boks til hver vel? Men neeiiidaa...

Så begynner han å aggroe alle i området også (roguen som han er) stealther seg ut et av vinduet. Så leaver han og ignorer. Min trofaste lille Gnome Mage dør altfor fort og nå har jeg ikke sjangs. Jeg må gjøre alt på nytt igjen. Koselig det.

EDIT: btw, vi snakker Grim Batol her.

EDIT 2: *gdgddk*

Endret av gizmomats

Lvl 70er som ikke tør å sloss en mot en.. Drepte han lett, så han stakk og fant seg en 68 warrior venn. Hadde jeg brukt blind hadde jeg nok vunnet, men jeg ble skambankt :((aldri brukt blind) Kan ikke gjøre en dritt når sap varer 10sekunder.

Satan da ble jeg pissed :p Btw, hvor er elemental platau?

Endret av M@R7!N
Dunno, aldri trengt det, i tillegg til at jeg ikke gidder stresse med reagents. Bare i slike encounters jeg trenger det i såfall. Men, i arena kan det være lurt, så får vel skaffe meg noe :/

Edit: I 1on1 er blind I win :/

8319321[/snapback]

Rogues har mange I WIN buttons så 1 fra eller til har ikke så mye og si.
Dunno, aldri trengt det, i tillegg til at jeg ikke gidder stresse med reagents. Bare i slike encounters jeg trenger det i såfall. Men, i arena kan det være lurt, så får vel skaffe meg noe :/

8319321[/snapback]

8319338[/snapback]

:!:

Cloak of Shadows. Warlock, sant?

Hater warlocks som bruker all manaen sin på å spamme shadowbolts slik at de overdpser hele forbanna tiden. Etterpå klager de på at jeg ikke holder aggro godt nok. >.<

8318686[/snapback]

hater warlocks som kun bruker shadowbolt.

8318746[/snapback]

dot dot dot - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - dot dot dot

digg det :D

8319321[/snapback]

8319338[/snapback]

:!:

Cloak of Shadows. Warlock, sant?

8319342[/snapback]

Korrekt, bare at jeg har spilt begge deler på 70 og rogue er IKKE vanskelig og spille.

Jeg hadde ikke tenkt til å si at noe var vanskeligere enn annet, og ja, jeg har også spilt begge. :) Men det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye sutring rundt cloak of shadows.

Men for å ta et eksempel så tok en -priest- med to dots og en mindblast 70% av livet mitt. (Mindblast crittet ikke). Warlock dots er/var enda verre. Rogue er vel en av klassene som hadde mest problemer med dots før, Cloak of shadows endret dette.

Jeg hadde ikke tenkt til å si at noe var vanskeligere enn annet, og ja, jeg har også spilt begge. :) Men det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye sutring rundt cloak of shadows.

Men for å ta et eksempel så tok en -priest- med to dots og en mindblast 70% av livet mitt. (Mindblast crittet ikke). Warlock dots er/var enda verre. Rogue er vel en av klassene som hadde mest problemer med dots før, Cloak of shadows endret dette.

8319536[/snapback]

Hva med en fire mage da?

Hvis jeg dotte han kan jeg bare sitte der å bli nuka hvis jeg vil, for han dauer uansett.

Edit: Altså.. de må jo specce for å bli kvitt dot problemet, det måtte egentlig rogues også, men så ble det gjort trainable (hvis jeg husker riktig).

Endret av Veta
Corruption - Immolate - Curse of Agony - Siphon Life - Unstable Affliction vært bedre? så mana tap drain life, repeat? :) insta-shadowbolt når mulig.

1. healers trenger knapt å bry seg om deg.

2. ingen direkte damage kilder, bortsett fra en sjeldencrit shadowbolt av og til.

8319502[/snapback]

Bør jeg bruke Siphon Life altså?

Bruker den bare hvis jeg kommer til å miste mye hp selv, så jeg får boosta drain life. Ellers blir det: Unstable Affliction - Courruption - Immolage - CoA - Shadowbolt spam til jeg må redotte, så gjentar jeg.

Har specca Unstable Affliction og Shadowburn. Imp. Imp og ett eller to poeng i demonic embrace.

Edit: Æsj, glemte meg der. sorry for dobbel-post.

Endret av Veta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...