Gå til innhold

Gamertagtråden for Guitar Hero 2 (Xbox360)

Tjohei

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvor selges dette i trondheim? Var på el-kjøp i går men de hadde ikke :@

8314224[/snapback]

De skal ha det på Spiderman/Game i Munkegata og på Spaceworld i Nordre. Spillet er billigest på Spiderman (799,- hvis jeg ikke tar helt feil).

Edit : Til EmmJay : Jeg kjøpte min Guitar Hero 2 på Spaceworld i Nordre, så skulle nok tro at de har fått det inn.

Endret av savitri
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvor selges dette i trondheim? Var på el-kjøp i går men de hadde ikke :@

8314224[/snapback]

De skal ha det på Spiderman/Game i Munkegata og på Spaceworld i Nordre. Spillet er billigest på Spiderman (799,- hvis jeg ikke tar helt feil).

8314303[/snapback]

Spaceworld hadde ikke fått inn i går når jeg tittet innom. Ekspeditøren mente på at de ikke ville få fatt i det før over påske.

Edit: Beklager, jeg la ikke merke til at jeg var i feil tråd

*zip*

Endret av EmmJay
Skrevet
Gamertag: Martstiger

Har ikke mottatt spillet ennå (cdon.com), men er med så snart det er i hus :)

8313073[/snapback]

hvor mye er portoen på dette spillet fra cdon?

Skrevet

Er sendt fra cdon.com så jeg får det vel iløpet av uka. En ting er sikkert, hvis dere legger meg til så har dere ihvertfall en person som garantert kommer til å være bak dere på leaderboardet. :)

Skrevet
Har Guitar Hero 2 online-multiplayer?

8334292[/snapback]

Nei, det har det ikke desverre. Det har leaderboards dog...

8334356[/snapback]

Det er multiplayer...men det er ikke online :( Ikke ennå i hvertfall. I kategorien for et av årets spill er det i hvertfall uannsett :)

Skrevet

Hei, har spillt GH2 hver dag nå siden jeg kjøpte det den 3. april (forøvrig på Spaceworld i gågata i Trondheim). Dette er uten tvil et av det morsomste og mest utfordrende spillet jeg har spillt på 360'en min, og jeg har vanskelig fra å ta pauser før fingrene mine skriker om nåde ;)

Gamertag: arcticZenith

Skrevet (endret)

Wee fikk min idag. satt igår med abstinenser etter å ha testet det en gnag^^.

Sattan så morro dette spillet er. Men håper de kommer kjapt med ektra gitarer. kommer til å eie i 2 player

Gamertag: Niclas47911

Endret av mania360
Skrevet

Jeg har også anskaffet meg guitar hero 2. Men øye --> hånd koordinasjonen min er søppel merker jeg. Slet meg igjennom medium....Men jeg antar at det kommer litt sånn etterhvert.

LordEddiJoJo er gamertagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...