Gå til innhold

Kjøpe 360 uten HD-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser fantastisk ut uansett.. Jeg spiller til vanlig på min koselige (og stygge) 21" CRT skjerm, og det ser fortsatt like nydelig ut.

 

Når jeg virkelig slår på stortromma så tar jeg med meg Xboxen inn i kinostua på HD Prosjektor, 5.1 surround og 90" lerrett =D

 

Men forskjellen er ikke så vond at det svir i øya når jeg setter meg ned på den vanlige tv'n etterpå, men det ser jo helt klart nydeligere ut på HD.

 

Om du vil ha 360, kjøp 360. Det gjorde jeg. Og elsker det, uansett TV :)

Lenke til kommentar

Når du først har sett HD in action er det vanskelig å gå tilbake til SD. Var nettopp derfor jeg kjøpte en liten HDTV i fjor, før jeg gikk til innkjøp av selve 360en og Gears of War. Nå skal det sies at det bor en liten grafikkhore i meg, så når alt kommer til alt er det strengt tatt ikke nødvendig med HDTV. Men forskjellen er nesten som natt og dag, for å sette det litt på spissen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller som regel på en 42" plasma, men når dama okkuperer den så spiller jeg på dataskjermen min, en 17" lcd. Det fungerer faktisk veldig greit (selv om det er fordel å sitte ganske nært da), og da får får jeg samtidig HD-oppløsning. Det er jo et alternativ til å spille på en gammel og sliten crt TV og 480P.

Lenke til kommentar
Tittelen sier det meste. Vurderer å kjøpe nå, men har ikke råd til ny TV med det samme. Bør jeg vente til LCD-tver går ned i pris og kjøpe Elite, eller funker det fett med vanlig TV og s-video kabel? Takker for seriøse svar.

8307797[/snapback]

 

Jeg ville kanskje ventet til 1080p-TVene faller litt i pris og da samtidig kjøpe Elite-utgaven av 360. Selv venter jeg på at denne høvdingen eller alternativer skal falle ytterligere litt i pris før jeg henter en hjem.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
Det ser fantastisk ut uansett.. Jeg spiller til vanlig på min koselige (og stygge) 21" CRT skjerm, og det ser fortsatt like nydelig ut.

 

Når jeg virkelig slår på stortromma så tar jeg med meg Xboxen inn i kinostua på HD Prosjektor, 5.1 surround og 90" lerrett =D

 

Men forskjellen er ikke så vond at det svir i øya når jeg setter meg ned på den vanlige tv'n etterpå, men det ser jo helt klart nydeligere ut på HD.

 

Om du vil ha 360, kjøp 360. Det gjorde jeg. Og elsker det, uansett TV :)

8308258[/snapback]

Hvordan spiller du på en Crt skjerm? Mener du CRT skjerm til f.eks pc med analog tilkobling?

 

Hadde vært morro og prøve ut. :p

 

Får snart min xbox :thumbup:

Lenke til kommentar
Det ser fantastisk ut uansett.. Jeg spiller til vanlig på min koselige (og stygge) 21" CRT skjerm, og det ser fortsatt like nydelig ut.

 

Når jeg virkelig slår på stortromma så tar jeg med meg Xboxen inn i kinostua på HD Prosjektor, 5.1 surround og 90" lerrett =D

 

Men forskjellen er ikke så vond at det svir i øya når jeg setter meg ned på den vanlige tv'n etterpå, men det ser jo helt klart nydeligere ut på HD.

 

Om du vil ha 360, kjøp 360. Det gjorde jeg. Og elsker det, uansett TV :)

8308258[/snapback]

Hvordan spiller du på en Crt skjerm? Mener du CRT skjerm til f.eks pc med analog tilkobling?

 

Hadde vært morro og prøve ut. :p

 

Får snart min xbox :thumbup:

8314598[/snapback]

 

CRT skjerm aka. de "vanlige" TV'ene. HD er blitt liksom den nye "standarden" :p .

 

30904895-2-200-0.gif

Lenke til kommentar
Det ser fantastisk ut uansett.. Jeg spiller til vanlig på min koselige (og stygge) 21" CRT skjerm, og det ser fortsatt like nydelig ut.

 

Når jeg virkelig slår på stortromma så tar jeg med meg Xboxen inn i kinostua på HD Prosjektor, 5.1 surround og 90" lerrett =D

 

Men forskjellen er ikke så vond at det svir i øya når jeg setter meg ned på den vanlige tv'n etterpå, men det ser jo helt klart nydeligere ut på HD.

 

Om du vil ha 360, kjøp 360. Det gjorde jeg. Og elsker det, uansett TV :)

8308258[/snapback]

Hvordan spiller du på en Crt skjerm? Mener du CRT skjerm til f.eks pc med analog tilkobling?

 

Hadde vært morro og prøve ut. :p

 

Får snart min xbox :thumbup:

8314598[/snapback]

 

CRT skjerm aka. de "vanlige" TV'ene. HD er blitt liksom den nye "standarden" :p .

 

30904895-2-200-0.gif

8314808[/snapback]

aha. Da har jeg en 21'' CRT Nokian jeg da. :!:

Lenke til kommentar
Tittelen sier det meste. Vurderer å kjøpe nå, men har ikke råd til ny TV med det samme. Bør jeg vente til LCD-tver går ned i pris og kjøpe Elite, eller funker det fett med vanlig TV og s-video kabel? Takker for seriøse svar.

8307797[/snapback]

 

Jeg ville kanskje ventet til 1080p-TVene faller litt i pris og da samtidig kjøpe Elite-utgaven av 360. Selv venter jeg på at denne høvdingen eller alternativer skal falle ytterligere litt i pris før jeg henter en hjem.

8314577[/snapback]

 

 

hehe... siden han ikke har råd nå til en vanlig lcd... hvor lenge vil du at han skal vente egentlig? ;PP

 

tenk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...