Alastor Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Nok en gang - ikke diskuter off topic ang om prester og paladiner kan heale eller ei. Fler morsomme one-liners takk!
Lmthaman Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 dette er lenge siden skjedde, og er vel egentlig ikke en one liner men heller 3-4. heller ikke snakk om gruppe, men guild. har seg slik at jeg er warrior og det samme var raid leder/guild master. utifra hvordan jeg hadde sett det tidligere så var det altid plass til en tank. jeg var som oftest tidlig ute å signe meg å alt det der. nu vel. slik det gikk da, var 2-3 ganger jeg fikk beskjed om at det ikke var plass, det merklige med dette var jo at det var få signa, men men jaja. sa ikke no på det egentlig, helt til jeg oppdaga at de gangene jeg var ekskludert fra raiding var de gangen jeg hadde mer dkp enn raid leder. noe annet som også skjedde rett før jeg tok /gquit var at en hunter i det guildet kalte meg for "mentally challanged" fordi jeg mente at det ikke var verdt med endeløs pvp for gm våpen, når man er i et pve guild som prøver å ha litt progress. dette er snakk om pvp på gammle måten, rank 14 etc
chokke Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 "Duuh, whats the pooint of making progress in AQ/naxx when you change gear right after entering outlands".... Når mange fortsatt bruker tier 2/3 på level 70. Var i gruppe med en rogue som ikke hadde thieves tool igår
John Keats Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 "Duuh, whats the pooint of making progress in AQ/naxx when you change gear right after entering outlands"....Når mange fortsatt bruker tier 2/3 på level 70. Var i gruppe med en rogue som ikke hadde thieves tool igår 8511616[/snapback] Sånne folk ville jeg instant-kicka om jeg var guild-leader for et raiding-guild.. Progress, oppleve encounters > gear.. Om folk vil ha easy-ride og skaffe gear så kan de gjøre pvp eller finne et annet guild imo.
chokke Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 "Duuh, whats the pooint of making progress in AQ/naxx when you change gear right after entering outlands"....Når mange fortsatt bruker tier 2/3 på level 70. Var i gruppe med en rogue som ikke hadde thieves tool igår 8511616[/snapback] Sånne folk ville jeg instant-kicka om jeg var guild-leader for et raiding-guild.. Progress, oppleve encounters > gear.. Om folk vil ha easy-ride og skaffe gear så kan de gjøre pvp eller finne et annet guild imo. 8511751[/snapback] når det eneste vi raida var kanskje onyxia og et aq eller naxx run i uka, om vi var heldige.
Stoop kid Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Å, herregud! Må nesten le litt også. Shadow Labyrinth i dag, rett før førstebossen: Mage - phone - Vi andre fortsetter, klarer oss uten han et øyeblikk. Like etterpå: Mage- OMG Mage- dad home! offline.
øl_i_tastaturet Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Å, herregud! Må nesten le litt også. Shadow Labyrinth i dag, rett før førstebossen: Mage - phone - Vi andre fortsetter, klarer oss uten han et øyeblikk. Like etterpå: Mage- OMG Mage- dad home! offline. 8521223[/snapback]
Bjonski Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Å, herregud! Må nesten le litt også. Shadow Labyrinth i dag, rett før førstebossen: Mage - phone - Vi andre fortsetter, klarer oss uten han et øyeblikk. Like etterpå: Mage- OMG Mage- dad home! offline. 8521223[/snapback] var noe lignende i går når jeg var i gnomeregan med min paladin. Var midt i en kamp med diverse mobs.. Healer: phone, brb. Vi klarer å drepe mobsene og venter på healer. Kom til bossen og jeg fikk i oppgave å stoppe bombene Warlocken som var med oss dro, men vi klarte oss fint. Var 10% igjen av bossen. Healer: Phone, brb.. Jeg dreit i bombene og begynte å heale.. døde rimelig fort.
Stoop kid Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 (endret) På tide å bumpe denne tråden. Jeg spilte heroic Black Morass i natt (pickup, en online-bekjent jeg har spiltt litt med). Jeg merka fort at gruppesetupen ikke var helt optimalt, men jeg tenkte at alle var skilla folk og at vi kunne klare det. Etter litt slit (2 deaths, som jeg resser) hadde vi tatt ned den første bossen. Alle plukker opp badge of justice, utenom han siste. Random warlock - what is this!??! Jeg fikk lyst til å dra med en gang, og vi wipa 3-4 rifts etterpå. Ingen overraskelse, akkurat. Endret 13. mai 2007 av Quicko
MrSifter Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Så et ganske fryktinngytende nick her omdagen, hunter med nicket "Hunterofswe". Skal mye til for å invite han der til noe pug
Novocaine Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har egentlig aldri leavet av en kommentar, men mer av handlinger eller mangel av sistnevte alt etter som. Uansett, enkelte ting er forvarsler på leaving og antiklimaks er absolutt "swe?". Jeg skjønner ikke hva det er med svensker på WoW (generalisering) som gjør at de må snakke svensk hele tiden. Selv pleier jeg å si at jeg er fra Hellas elns for å slippe å høre på maset deres, selvom det er mange som tar det til en oppfordring til å begynne å snakke om trivielle svenske ting i /p. "no we dont talk of anything interesting for u, we talk english on tacs"
vStyle Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 - "swe?" - "l2p" - "noob" - "gtfo" - "lawl" Da stikker jeg med en gang...
v-gard Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ikke akkurat one-liner, men folk som aldri gidder å løpe tilbake til inst og bare venter på ressurection er rimelig irriterende. 8492421[/snapback] Enig. En annen ting er også; "summon when you get there...", bleh. 8492492[/snapback] Enig. Skulle lage Spellthread til en kar. Krevde ingen ting siden han hadde mats. En stund etterpå sier han "tell me when ur here". Da fikk jeg lyst til å bare drite i han, men svarte med at jeg venta på han, og sier at jeg syntes det var rettferdig at han kom siden han var den som trengte noen andres tjenester. Synes hvertfall det er rettferdig jeg, og det blir jo som med portaler og lignende. Jeg kommer hvertfall alltid til magen hvis jeg trenger portal. Edit: Sorry for off-t. tenkte meg ikke helt om >.< Endret 13. mai 2007 av Tullut
anono1123 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Folk som ender navne sitt med DK, teit nok til at jeg ikke spiller med de.
chokke Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Ikke akkurat one-liner, men folk som aldri gidder å løpe tilbake til inst og bare venter på ressurection er rimelig irriterende. 8492421[/snapback] Enig. En annen ting er også; "summon when you get there...", bleh. 8492492[/snapback] Enig. Skulle lage Spellthread til en kar. Krevde ingen ting siden han hadde mats. En stund etterpå sier han "tell me when ur here". Da fikk jeg lyst til å bare drite i han, men svarte med at jeg venta på han, og sier at jeg syntes det var rettferdig at han kom siden han var den som trengte noen andres tjenester. Synes hvertfall det er rettferdig jeg, og det blir jo som med portaler og lignende. Jeg kommer hvertfall alltid til magen hvis jeg trenger portal. Edit: Sorry for off-t. tenkte meg ikke helt om >.< 8605029[/snapback] Heh... Skulle gi spellpower på våpen til en fyr, og jeg spurte om mats, han sa han skulle kjøpe de så jeg kom meg til IF for å møte han. Så spurte jeg om han ikke ville kjøpe mats av meg mot 75 % av AH-summen (glodz + skill), men neida, det var for dyrt. Han ville tilby maks 60 gull... satans stygging...
Zeph Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Dykk har alle lese emnetittelen: One-liner som får deg til forlate gruppen. Kvifor må alltid andre ting blandast inn? Litt OT er sletta.
chokke Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 kanskje emnetittelen burde byttes til "merkelige hendelser du har opplevd" eller no sånt? Hahaha. Var i gruppe med paladin istad og "sorry if i suddenly go afk, i got diaria" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå