Landeplagen Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Burnout 5 Preview Det ser ganske bra ut, men åpen verden i Burnout? Gimme a break! Hvorfor skal alle spill leke GTA..? Endret 4. april 2007 av MartinLande
lektroluv Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 404 | Page Not FoundSorry, we weren't able to find the page you requested. If you typed in the URL, please make sure that the URL is correct. You can use the above navigation and search to find what you're looking for or go back to the homage: GamePro.com
patham Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Får det samme. 404 Men nei,nei,nei,nei,nei til åpen verden. Men tilgis så fort man har valg
KayAU Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Får ikkje opp artikkelen eg heller. Dei skal ha ei åpen verd? Faktisk synest eg ikkje det høyrast so dumt ut. Eg liker køyringa i GTA-spela betre enn dei fleste andre spel, so om Criterion får til noko liknande, men med meir fokus på rein køyring og mindre på å provosere amerikanske senatorar, trur eg det kan bli bra. Kay
Nonsens Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Kan jo være artig med en 'åpen' verden hvis f.eks. poenget er å komme seg fra punkt A til B på raskest mulig måte, men at veivalget er helt opp til deg selv. Online kan det jo bli en hit; den raskeste veien vil jo også være den mest trafikkerte, så kanskje det vil lønne seg å ta en 'lengre' med færre konkurrenter som prøver å dytte deg hele tiden
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg syns det så ganske så bra ut jeg. Har runda Revenge på ps2, greitt nok, så om det imponerer, så kjøper jeg det jeg-
cossiemk1 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg syns det så ganske så bra ut jeg.Har runda Revenge på ps2, greitt nok, så om det imponerer, så kjøper jeg det jeg- 8305935[/snapback] Vel, nå har jo burnout dominator kommet til ps2 da, så det hadde kanskje vært en idè å prøve det også??
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg syns det så ganske så bra ut jeg.Har runda Revenge på ps2, greitt nok, så om det imponerer, så kjøper jeg det jeg- 8305935[/snapback] Vel, nå har jo burnout dominator kommet til ps2 da, så det hadde kanskje vært en idè å prøve det også?? 8306453[/snapback] kanskje det. Endret 4. april 2007 av Toska92
kilik Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Åpen verden? Plutselig ble Burnout 5 langt mer interessant. På tide de kommer med noe nytt nå. EDIT: Ny link: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0 De har visstnok fjernet menyer i spillet. Endret 4. april 2007 av kilik
Bromlexl Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Åpen verden? Plutselig ble Burnout 5 langt mer interessant. På tide de kommer med noe nytt nå. EDIT: Ny link: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0 De har visstnok fjernet menyer i spillet. 8307174[/snapback] unskyld....noe nytt? Alle etterfølgere kommer jo med åpne verdner nå. Som vistnok skal være så vel og bra. Noe som egentlig ikke passer et arkade spill som Burnout. det er dårlig trend i spillindustrien at alle skal etterligne the last good thing. Og ikke the next
_norse_ Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ser ikke helt det positive med en åpen verden i et bilspill. Jeg er nok gammeldags, men jeg foretrekker å ha et knippe seperate baner å kjøre rundt på.
kilik Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Åpen verden? Plutselig ble Burnout 5 langt mer interessant. På tide de kommer med noe nytt nå. EDIT: Ny link: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0 De har visstnok fjernet menyer i spillet. 8307174[/snapback] unskyld....noe nytt? Alle etterfølgere kommer jo med åpne verdner nå. Som vistnok skal være så vel og bra. Noe som egentlig ikke passer et arkade spill som Burnout. det er dårlig trend i spillindustrien at alle skal etterligne the last good thing. Og ikke the next 8307335[/snapback] Vel, vil ha noe mer enn gamle Burnout med bedre grafikk... Det at de satser på en åpnere verden betyr ikke at det blir en GTA-klone. Det Nonsens snakker om er en genial idé. Endret 4. april 2007 av kilik
iStephano Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Åpen verden passer meg genialtbra! Minner meg opp Rush til N64 dagene, var ikke akkurat så åpent men mer åpent enn de fleste spill. Fant alltid en ny vei og kjøre og knuse konkurrentene på. Ah gleder meg!
Mala Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Disse spilla har aldri fanget min intresse, dette bør vere nådig bra om eg skal invistere noen lappet i tittelen. Ser jo forøvrig flott ut på noen av de bildene.
Anonym2007 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Åpen verden passer meg genialtbra! Minner meg opp Rush til N64 dagene, var ikke akkurat så åpent men mer åpent enn de fleste spill. Fant alltid en ny vei og kjøre og knuse konkurrentene på. Ah gleder meg! 8307880[/snapback] Åh, Rush husker jeg Deilig på den store banen der man kunne kjøre på de blinkende firkantene og rare formene og hoppe, kræsje og få uttalige spins NG4 Endret 4. april 2007 av Lund-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå