Stoop kid Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 I tillegg er jo "gg blizzard" som trådnavn mer et forsøk på trolling enn en seriøs diskusjon.
gullf1sk Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Man får tilbake gull også. 8301612[/snapback] Nei, grunnen til dette er som tidligere sagt i tråden, det ødelegger økonomien til serveren. 8301619[/snapback] Ble keylogga jeg, gullet var på plass igjen etter 4 og en halv dag.
Lightningwolf Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Man får tilbake gull også. 8301612[/snapback] Nei, grunnen til dette er som tidligere sagt i tråden, det ødelegger økonomien til serveren. 8301619[/snapback] Ble keylogga jeg, gullet var på plass igjen etter 4 og en halv dag. 8301646[/snapback] Fikk gullet igjen etter 5 min jeg
likferd Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Du får ikke tilbake gullet fordi det ikke har forsvunnet, det har bare "flyttet seg", og blizzard fører ikke selv gull inn i spillet. Om man visste hvor gullet var blitt av, og kunne flyttet det tilbake til rett character, hadde det vært noe annet. 8300968[/snapback] Enda en som hyller alt blizzard gjør og lever i naiv tro på at alt de gjør er etter moralens regler ? 8301340[/snapback] moralens regler? Det er riktignok et "virtuelt samfunn", men men trenger spilleregler der også. Du får like lite gull av blizzard som norges bank hadde trykket opp nye penger til deg om noen stjeler det du har i madrassen.
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Maintanken deres får tilbake alt gearet sitt så hva klager han over? Keyloggeren er hans feil uansett.. Blizzard kan ikke holdes ansvarlig for spillernes dumhet.. 8301329[/snapback] Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ? Han klager selvsagt over tiden det tar, at han ikke får tilbake alt han selv har brukt uendelig mye tid på å skaffe, at blizzard med dette tråkker på egne spillere. At du sier noen er dum fordi de blir hacka forteller bare hvilken tosk du er. 8301350[/snapback] Prøver å leke smart? Om han er dum nok til å ikke sikre pcen sin skikkelig så får han ha det så godt.. Keyloggeren kommer ikke bare av seg selv.. 8301361[/snapback] Haha, og du er liksom imun mot hacking ? Det kan skje hvem som helst, tipper utifra uttalelsen din at du er en patetisk drittsekk som ikke tar en femmer for å scamme noen ingame også ? Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt.
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Du får ikke tilbake gullet fordi det ikke har forsvunnet, det har bare "flyttet seg", og blizzard fører ikke selv gull inn i spillet. Om man visste hvor gullet var blitt av, og kunne flyttet det tilbake til rett character, hadde det vært noe annet. 8300968[/snapback] Enda en som hyller alt blizzard gjør og lever i naiv tro på at alt de gjør er etter moralens regler ? 8301340[/snapback] moralens regler? Det er riktignok et "virtuelt samfunn", men men trenger spilleregler der også. Du får like lite gull av blizzard som norges bank hadde trykket opp nye penger til deg om noen stjeler det du har i madrassen. 8301661[/snapback] Norges bank har fint lite å gjøre med kontanter du måtte ha i madrassen, Blizzard derimot har eneråde over alt som eksisterer ingame og måten de tråkker på egne spillere er bare en av flere potensielle grunner til en kommende enorm spillerflukt fra spillet.
SnusHanen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Maintanken deres får tilbake alt gearet sitt så hva klager han over? Keyloggeren er hans feil uansett.. Blizzard kan ikke holdes ansvarlig for spillernes dumhet.. 8301329[/snapback] Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ? Han klager selvsagt over tiden det tar, at han ikke får tilbake alt han selv har brukt uendelig mye tid på å skaffe, at blizzard med dette tråkker på egne spillere. At du sier noen er dum fordi de blir hacka forteller bare hvilken tosk du er. 8301350[/snapback] Prøver å leke smart? Om han er dum nok til å ikke sikre pcen sin skikkelig så får han ha det så godt.. Keyloggeren kommer ikke bare av seg selv.. 8301361[/snapback] Haha, og du er liksom imun mot hacking ? Det kan skje hvem som helst, tipper utifra uttalelsen din at du er en patetisk drittsekk som ikke tar en femmer for å scamme noen ingame også ? Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt. 8301689[/snapback] ffs slutt å dra inn RL hendelser i et dataspill med virituelle penger, etter min mening blir det for dumt. Og du har jo ikke lagt opp til noen diskusjon i denne tråden "gg blizzard" liksom....
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Man får tilbake gull også. 8301612[/snapback] Nei, grunnen til dette er som tidligere sagt i tråden, det ødelegger økonomien til serveren. 8301619[/snapback] Ble keylogga jeg, gullet var på plass igjen etter 4 og en halv dag. 8301646[/snapback] Fikk gullet igjen etter 5 min jeg 8301660[/snapback] Og slik bør det være i alle tilfeller, jeg har sett mye forskjellige eksempler her, det ene mer patetisk enn det andre. Når man blir krevd å kjøpe tilbake frastjelt gear for gull som også er frastjelt er vel logikken mer sprengt i fillebiter enn noen gang før. Det blizzard i praksis sier.."www.itemgarden.com, løp og kjøp"
Krillekongen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor du hakker på Blizzard på grunn av dette. Kisen som ble "hacket" skal være glad for at han i det hele tatt får tilbake noe. Det er IKKE Blizzard sin feil at noen plasserte en keylogger på pcen hans.
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Maintanken deres får tilbake alt gearet sitt så hva klager han over? Keyloggeren er hans feil uansett.. Blizzard kan ikke holdes ansvarlig for spillernes dumhet.. 8301329[/snapback] Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ? Han klager selvsagt over tiden det tar, at han ikke får tilbake alt han selv har brukt uendelig mye tid på å skaffe, at blizzard med dette tråkker på egne spillere. At du sier noen er dum fordi de blir hacka forteller bare hvilken tosk du er. 8301350[/snapback] Prøver å leke smart? Om han er dum nok til å ikke sikre pcen sin skikkelig så får han ha det så godt.. Keyloggeren kommer ikke bare av seg selv.. 8301361[/snapback] Haha, og du er liksom imun mot hacking ? Det kan skje hvem som helst, tipper utifra uttalelsen din at du er en patetisk drittsekk som ikke tar en femmer for å scamme noen ingame også ? Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt. 8301689[/snapback] ffs slutt å dra inn RL hendelser i et dataspill med virituelle penger, etter min mening blir det for dumt. Og du har jo ikke lagt opp til noen diskusjon i denne tråden "gg blizzard" liksom.... 8301717[/snapback] Hvorfor det ? Tid er tid no matter om du bruker det på WoW, kjæresten, jobb eller trening. Hvis det er offeret sin skyld fordi noen med hackerskills begår noe som er en forbrytelse iht. loven (Der ser du, det er uansett relatert til virkelig lovverk) og hacker seg inn på pcen så er det samme FILOSOFI som å si at F.EKS en voldtatt dame har skylda fordi hun gikk i miniskørt. Hvis du ikke ser den metaforen så er du stein hakke kørka dum.
Asbjoern R Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Eller så må man kjøpe tilbake gearet sitt for gull, hvordan i svarte gjør man dette ? Når gullet er stjelt... 8300892[/snapback] Guildbank er en fin ting
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor du hakker på Blizzard på grunn av dette. Kisen som ble "hacket" skal være glad for at han i det hele tatt får tilbake noe. Det er IKKE Blizzard sin feil at noen plasserte en keylogger på pcen hans. 8301724[/snapback] Nei, det er keyloggeren sin feil, eller er du en av lloydsene som hevder at det er den som BLIR hacket sin skyld også ? Tenker den meningen varer helt til...du blir hacket selv sånn ca. Da blir tonen en annen. Men hey, glemmer selvsagt at dere verdensmestre også er totalt imun mot hacking., Fortsetter dette og mye annet så fortjener blizzard å miste spillerne sine.
LarZen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Om folk får opp skikkelig beskyttelse på maskinene sine og ikke installerer alt mulig addon dritt som alle absolut skal ha så hadde dette ikke vært et problem. Hold seg unna nye eller ukjente sider som har addons og hold deg til dem få som du "trenger" fra en "seriøs" nettside. Og for Gud's skyld prøv...prøv å hold dere sakelige da. Når det blit slik dritt kasting så får dere ivertfall meg til å tro dere er 9år gammle...og jeg er sikkert ikke den eneste.
SnusHanen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg skjønner metaforen,men er ikke noe jeg ville brukt sjøl. Og for meg så virker det som du prøver å presse frem at det du sier er det eneste riktige, at ingen andre kan ha andre syn
Krillekongen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nei, det er keyloggeren sin feil, eller er du en av lloydsene som hevder at det er den som BLIR hacket sin skyld også ? Tenker den meningen varer helt til...du blir hacket selv sånn ca. Da blir tonen en annen. Men hey, glemmer selvsagt at dere verdensmestre også er totalt imun mot hacking., Fortsetter dette og mye annet så fortjener blizzard å miste spillerne sine. 8301764[/snapback] Nei, det er vanligvis den som blir hacket sin feil, siden personen ikke har beskyttet seg godt nok. Blir jeg hacket selv, er det mest sannsynligvis min egen feil. Det du kommer med er usaklig bullshit.
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Jeg skjønner metaforen,men er ikke noe jeg ville brukt sjøl. Og for meg så virker det som du prøver å presse frem at det du sier er det eneste riktige, at ingen andre kan ha andre syn 8301798[/snapback] Jeg som har blitt flamet med usakligheter her, "din egen feil", "når han er så dum at han blir hacket". Da får du usakligheter tilbake, med det tør jeg sette store penger på at de som sier "Din feil om du blir hacket " er de samme som sier "Din feil om du blir scammet" og er i full stand til å scamme noen ingame selv. Imidlertid vil nok den tonen der ta slutt så fort du blir hacket selv.
SnusHanen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hvis/ om jeg blir det. så fyker jeg ikke rett til et forum å sipper som en drittunge trur jeg. Men folk er jo forskjellige
cornell80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Nei, det er keyloggeren sin feil, eller er du en av lloydsene som hevder at det er den som BLIR hacket sin skyld også ? Tenker den meningen varer helt til...du blir hacket selv sånn ca. Da blir tonen en annen. Men hey, glemmer selvsagt at dere verdensmestre også er totalt imun mot hacking., Fortsetter dette og mye annet så fortjener blizzard å miste spillerne sine. 8301764[/snapback] Nei, det er vanligvis den som blir hacket sin feil, siden personen ikke har beskyttet seg godt nok. Blir jeg hacket selv, er det mest sannsynligvis min egen feil. Det du kommer med er usaklig bullshit. 8301812[/snapback] Det finnes alltid noen som er istand til å hacke deg uansett, og slutt å legaliser hacking, den eneste som har gjort en kriminell handling er hackeren som begår en faktisk alvorlig forbrytelse.
John Keats Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Maintanken deres får tilbake alt gearet sitt så hva klager han over? Keyloggeren er hans feil uansett.. Blizzard kan ikke holdes ansvarlig for spillernes dumhet.. 8301329[/snapback] Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ? Han klager selvsagt over tiden det tar, at han ikke får tilbake alt han selv har brukt uendelig mye tid på å skaffe, at blizzard med dette tråkker på egne spillere. At du sier noen er dum fordi de blir hacka forteller bare hvilken tosk du er. 8301350[/snapback] Prøver å leke smart? Om han er dum nok til å ikke sikre pcen sin skikkelig så får han ha det så godt.. Keyloggeren kommer ikke bare av seg selv.. 8301361[/snapback] Haha, og du er liksom imun mot hacking ? Det kan skje hvem som helst, tipper utifra uttalelsen din at du er en patetisk drittsekk som ikke tar en femmer for å scamme noen ingame også ? Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt. 8301689[/snapback] Sier ikke at jeg er immun mot keylogging, men jeg er smart nok til å holde antivirus oppdatert, og ikke andre addons enn de aller mest nødvendige, og da fra hjemmesiden til de som har laget det. Hvorfor i alledager tror du jeg er en patetisk drittsekk som scammer noen ingame? Virker som et utrolig dårlig forsøk på å sette deg selv i et bedre lys.. "Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt." Hvor har du dette fra? Igjen, du trekker inn IRL i alle svarene dine, dette har jo absolutt ingenting med saken å gjøre.. Om noen blir voldtatt så er det ikke dems feil, men om du inviterer voldtektsmannen med hjem i full viten om at han er en voldtektsmann så er det hennes feil. Får du keylogger så er det du som har dårlig sikkerhet på maskinen. Mer patetiske utsagn fra deg nå, så synes jeg synd på deg
John Keats Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nei, det er keyloggeren sin feil, eller er du en av lloydsene som hevder at det er den som BLIR hacket sin skyld også ? Tenker den meningen varer helt til...du blir hacket selv sånn ca. Da blir tonen en annen. Men hey, glemmer selvsagt at dere verdensmestre også er totalt imun mot hacking., Fortsetter dette og mye annet så fortjener blizzard å miste spillerne sine. 8301764[/snapback] Nei, det er vanligvis den som blir hacket sin feil, siden personen ikke har beskyttet seg godt nok. Blir jeg hacket selv, er det mest sannsynligvis min egen feil. Det du kommer med er usaklig bullshit. 8301812[/snapback] Det finnes alltid noen som er istand til å hacke deg uansett, og slutt å legaliser hacking, den eneste som har gjort en kriminell handling er hackeren som begår en faktisk alvorlig forbrytelse. 8301843[/snapback] Forskjellen er at om du blir hacket av en person som selv går inn på din maskin for å plante keyloggeren ( noe som ikke skjer ) så har du loven på din side, om du selv laster ned keyloggeren gjennom en addon, eller ved å gå inn på en side så er det din feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå