Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Skrevet (endret)
Jeg stemmer så jævlig for 7'er bane:P Jeg og kolsen min kommer helt seriøst til å DØ om vi må løpe masse ;)

8375223[/snapback]

Trenger ikke å ha kols for å dø av 11'er bane ... :whistle:

*Distanser på under 60 meter med løping av gangen passer meg nok best :wee:

Endret av medlem-105476
Videoannonse
Annonse
Skrevet

7'er med 4 lag tror jeg hadde vært ypperlig.

Jeg syntes Ekebergsletta er best. Den er så utrolig stor, så vi får garantert plass. Lett å komme seg dit til fra byen også, pluss at de fleste har hørt om stedet. :)

Og fin utsikt over Oslo. :D

Skrevet
Jeg stemmer for 11'er. Da kan jeg forhåpentligvis løpe fra de fleste :D

8377958[/snapback]

Samme her, 7er er jo kjedelig

Skrevet

Samma for meg om det blir 7er eller 11er bane.

Vi tar det vi får, gjør vi ikke?

Og jeg er sånn relativt dårlig kjent i oslo, selv om jeg har vært der en del ganger :p

blir ikke så kjent når ca alle steder man er, er i carl johans gate :p

Skrevet

Jeg kan ikke spille fotball, men grillkos og rope heia høres koselig ut. Kan jeg være med selv om jeg ikke skal spille? :D

Kan ikke si noe sikkert da, må se an litt med tanke på skole og jobb. Men høres ut som det kan bli en super dag hvis været blir bra. :wee:

Skrevet
Jeg kan ikke spille fotball, men grillkos og rope heia høres koselig ut. Kan jeg være med selv om jeg ikke skal spille? :D

Kan ikke si noe sikkert da, må se an litt med tanke på skole og jobb. Men høres ut som det kan bli en super dag hvis været blir bra. :wee:

8378057[/snapback]

Klart det! :D

Hva finner dere ut? Blir det no fotball på dere?

8378110[/snapback]

Klabert. Fotball blir'e.

Ser ut som det blir 16. juni :)

Ekeberg ser det ut til å bli og :)

8378133[/snapback]

Tror nesten vi bare sier det, jeg. 16.juni leder jo. Når det gjelder sted kommer vi nok aldri til å bli helt enige alle sammen, så jeg er litt frista til å ta en sjefsavgjørelse å si at det blir Ekebergsletta. :wee:

Skrevet

For meg funker ikke 16. Juni bra, bedre med første helg i sommerferien, selv om det er sommerferie, tror jeg ikke mange har reist allerede på den tiden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...