Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søren meg best jeg får en klem eller tre for de navnlappene, for de har bare vært kranglete i hele dag.  :cry:  Heldigvis er jeg snart ferdig med de.

8869515[/snapback]

Du kan sikkert en av meg ;)

Skrevet

Hihi, dette blir moro! Lurer på hvor god form dere er i og hvor store fotballegenskaper dere har :hmm:

Det blir morsomt å finne ut :D

Skrevet

Hmm... Spent på om allergien dreper meg i morgen eller ikke, jeg... Håper i hvertfall å få vært med på treffet, men det spørs virkelig om jeg klarer å spille noe særlig altså... Tar med meg sko uansett :)

Skrevet
jeg hadde håpa at vi spillte mer for moro, og ikke sånn utrolig mye regler og sånt. Jeg liker å spille litt over alt på banen :p

Enig, men egentlig kommer jeg til å gjøre akkurat slik som jeg føler for :p

Nå hopper jeg på en buss om 55 minutter som jeg skal sitte på i 10 og 1/2 time før jeg er fremme i morgen tidelig og blir plukka opp av Aidskake og Espen Pai :D

Skrevet
Enig, men egentlig kommer jeg til å gjøre akkurat slik som jeg føler for :p

Nå hopper jeg på en buss om 55 minutter som jeg skal sitte på i 10 og 1/2 time før jeg er fremme i morgen tidelig og blir plukka opp av Aidskake og Espen Pai :D

8870289[/snapback]

Vil du ha velkomstkomité med flagg og kake?

Skrevet

Kommer dere som til å ha noe greier så man klarer å se hvem som er hvem ellerno, så jeg veit hvem jeg skal møte på tigern i morgen?

Jeg veit jo hvordan Petter ser ut, men er ikke sikkert jeg kjenner han igjen med en gang.

Skrevet
(samme tilbudet gjelder L4r5)

8870352[/snapback]

34,50 (det som er igjen etter at den grådige legen tok sitt) er ikke nok til å få meg til drammen en gang så jeg må nok takke nei :(

Skrevet
Kommer dere som til å ha noe greier så man klarer å se hvem som er hvem ellerno, så jeg veit hvem jeg skal møte på tigern i morgen?

Jeg veit jo hvordan Petter ser ut, men er ikke sikkert jeg kjenner han igjen med en gang.

8870345[/snapback]

Røde overtrekksvester?

Ja. Vi sier det.

Skrevet
Slask: Du kan få sitte på fra Drammen, da (samme tilbudet gjelder L4r5). Men litt av spenninga er vel å dra på ukjente stier? :)

Kunne jeg sitte på hjem ikke sant? Meg og Jonte666 ville blitt glade for det hvis det var mulig :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...