Gå til innhold

Hvilken rase egner seg best til....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja altså alle raser egner seg som oftest best til en viss klasse. Kan dere komme med noen forslag?

F.eks troll skal visst være best/sterkest som warrior.

Osv.. takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orc sin stunresist er jo også meget kjekk å ha. :)

8298029[/snapback]

Hvor god er en shaman (dranei) i forhold til en Rouge (blood elv)?

Skrevet

Hvilken som er "best" av bloodelf rogue og en dranei shaman har jeg ingen formening om. Mener helt klart at det avgjør spilleren foran skjermen.

Du velger klassen og rasen etter hva du liker best selv.

Forskjellene er små da det kommer til racials.

Måtte jeg alikevel velge "beste" er det i mine øyene Human.

Etter TBC er det nok en gang reputation som gjelder. Siden human har diplomacy er det en klar fordel. Grindingen tar kortere tid.

Skrevet

De er egentlig like gode. Draenei får en flott HoT(healing over time) med 3min cooldown, og BE får en god AoE(Area of Effect) silence-spell (som hindrer fiendene i å gjøre magi for en liten stund)

Skrevet

Jeg valgte gnom warrior uten å tenke på racials og ahr senere funnet ut at escape artist kan være veldig nyttig og man får jo fortere weaponskill med inteelect :happy:

Skrevet (endret)

Orc har "Command - Pet melee damage increased by 5% (Passive)", som gjør at den passer bra for BM Hunter ja!

Dwarf har: Gun Mastery – Dwarves get +5 to Gun skill (Passive) - igjen hunter.

Edit: +5 to Bow Weapon Skills til trolls - hunter.

Endret av Hazzie88
Skrevet
Undead warrior må ha en fordel med Will Of Forsalen når de tanker?

Blir de fear'et river de seg løs fra det.

veit ikke, jeg :blush:

8300914[/snapback]

Tanker du ikke i zerker, da? :cool:

Gå for hva du syntes ser best ut.

Hvis ikke tar du Human eller Undead.

Skrevet

Spørs veldig hva man skal gjøre med classen da. Racials har ganske forskjellig nyttighet (?) fra PVP til raiding f.eks.

En undead rogue med WOTF har nok mye større sjanse for å ta en warlock i pvp, mens en troll rogue med berserking vil kanskje ha større fordeler i raiding. (hmm... fucked up setning..:p)

Skrevet (endret)
Igjen, racial har lite å si når alt kommer til alt.

8297946[/snapback]

egentlig ikke, for en shaman synest jeg at det er godlike med orc racial. str totem, racial, trinket + shamanistik rage (?) = masse masse mana. vist jeg ikke drar aggro og dør^^

Endret av MysticoN
Skrevet

Tauren som shaman..War stomp er sinnssykt kjekt uansett build, siden du rekker en Lesser Healing Wave innen fienden(e) er ute av stun. Dessuten, følgende combo som elemental/resto shaman er kun mulig som Tauren.

Fire Nova Totem - War Stomp - Chain Lightning - Nature's Swiftness+Lightning Bolt - Earth Shock

Innen du er ferdig med denne comboen, har du gjort nok skade til at mostanderen enten er død eller vettskremt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...