-Jungeldyret Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Hei, jeg så en film på Youtube for neon dager siden der hele filmen var filmet "baklengs", for så å bli snudd til "forlengs" igjen. Altså, når de filmet gikk folkene baklengs, de gjorde alle bevegelser baklengs, men på filmen blir det normalt. Så jeg lurer på om Windows Movie Maker har muligheten til å snu et klipp, hvis dere skjønner?' Edit: Vi snakker om XP-versjonen. Edit 2: Jeg sjekket på min søsters pc, og så til min skuffelse at det ikke var noen slik effekt... =\ Noen som har noen andre alternativer? Har veldig lyst til å lage en sånn film. Endret 1. april 2007 av xerminx
-Jungeldyret Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 (endret) Beklager denne ulovlige bumpen. Det skal ikke gjenta seg. Endret 1. april 2007 av xerminx
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Nei, du har so vidt eg veit ikkje mogelegheit for å spele video i revers i WMM. Eit godt alternativ, som koster litt, er Adobe Premiere Elements. Du kan laste ned ein demo som varer 30 dager frå Adobe.com. Her er det berre å høgreklikke på klippet og velge Speed/Duration eller noko slikt. Kjem ikkje på nokon gratisalternativ som kan gjere dette akkurat no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå