Gå til innhold

Bli beta-tester for AMD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, den var god ja.

Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg en slik for å teste ut egen programvare for firekjerner, men det er nok ønsketenkning...

Skrevet

Må innrømme at jeg gikk på denne selv... :wallbash:

Men så klarte jeg også å skremme min kone ut av senga med å fortelle at maskinen hennes var gått helt i stå av virus.

Sa at maskinen hennes hadde hengt linja, så jeg måtte bare sjekke hennes maskin for å se hva som hadde skjedd.

La ut i det vide og brede om at alt måtte formateres og at hun kom til å miste alle dokumenter, bilder og annet som ligger der. :devil:

Hun var helt på gråten da hun plutselig kom på at det var 1. april ;)

Skrevet

Haha, hadde fingeren på send-tasten da jeg så forum-innleggene på bunnen av artikkelen :) For bare en halvtime siden tråla jeg andre nettsteder for 1.april spøker, men her fjerna lukta av en 4-core AMD hele varslingssystemet mitt!

Synest det var litt sært at dette skulle gå via hw.no men bestemte meg for at det var ok: mange produsenter som benytter seg av "fan-"sider, og hw.no er jo den suverene i Norge.

Skrevet
Litt dårlig gjort å smelle ut 'spoilere' om 1.april i forumet. Dette kommer jo opp rett under selve artikkelen så hvis man er i den minste tvil om at detta kan stemme så ødelegger vi moroa ;)

8285149[/snapback]

Sant nok.

Skrevet

haha, så dette var årets tradisjonelle aprilspøk. hadde vært gøy om det hadde vært sant da, og man fikk være betatester for amd...

Skrevet

Aprilkos

Her har forøvrig Nettportalen samlet inn aprilspøkene rundt om i dag. :)

Have a pretty look.

Hvilken er den beste?

Når jeg skummer igjennom overskriftene, så må jeg si jeg lo godt med "HDTV er her". En mer intetsigende overskrift finnes nok ikke - mediene presser på "HDTV" etterfulgt av utropstegn hver en dag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...