Gå til innhold

Skuffet over Motorstorm?


Knebel

Anbefalte innlegg

jeg har spillet og jeg digger det og det er verdt penga, ikke noe dissing av fanboys her, synes bare grafikken kunne vært mer detaljert noen steder. i likhet med tekken 5 ds, virker grafikken litt flat og ps2 aktig, men det kan være som sagt fordi tv jeg har bare er dritt.

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har spillet og jeg digger det og det er verdt penga, ikke noe dissing av fanboys her, synes bare grafikken kunne vært mer detaljert noen steder. i likhet med tekken 5 ds, virker grafikken litt flat og ps2 aktig, men det kan være som sagt fordi tv jeg har bare er dritt.

8293269[/snapback]

 

Tror ikke det heller.. Det var litt mer rettet mot Kiosktesterne dette. Jeg spiller også på CRT. En 32" 100Hz Panasonic. Det er klårt og fint det, og jeg synes dybden er der. Jeg skulle selvfølgelig ønsket at jeg hadde en 1080p'er da.. :cool:

Lenke til kommentar
Største ankepunktet til MS er online delen.

Til dømes når joinar ein match, og så quittar hosten -- så er det ein utruleg bra feature som gjer at sjølve spelet ikkje går ned, men at neste mann i lista tar over gamet. Problemet er at vedkommande ikkje får noko som helst indikasjon på akkurat dette. Dette skjedde igår -- eg satt å irriterte meg å venta på at "hosten" skulle starte gamet, eg såg at fleire og fleire gjekk ut ifra serveren. Då hadde EG fått ansvaret, og plutseleg var det berre eg, ein anna kar, og deg Fhj igjen. Du hugsar kansje? :)

 

Elles, eit bra nok spel.

8280009[/snapback]

 

 

Hehe akkurat det samme skjedde meg, skjønnte det ikke før det var bare en igjen og meg, og så forsvant han også..

Lenke til kommentar
Jaja, intet nytt fra den kanten.  :whistle:

Skal si ifra når jeg blir imponert jeg... Ratchet & Clank for eksempel ser ut som en kjempe tittel.. noe som faktisk kan få meg til å punge ut før jeg egentlig vil!

 

 

Men jeg kan garantere en ting: Ingen prev gen konsoll kan håndtere Motorstorm sin grafikk.

Nei selvfølgelig, men det var liksom ikke så pent som mange mener det er!

Hvor var de 50GB kombinert med Cell-power? Jeg klarte ikke å se det

Mulig det har noe med at noen har spilt HD grafikk i halvannet år nå og ikke blir så lett imponert..

I dunno, :innocent:

 

Om grafikken er i nærheten av E3 target renderen er nok diskutabelt, selv om jeg personlig ikke ser forskjell på "close action" shots i spillet og på target renderen. Uansett det er ikke det som er motivet for denne tråden, selv om dere ser det som en yndet arena for fanboy dissing.

Husker jeg sa etter E3 05 at PS3 skulle jeg ha samme hva!

- Jeg har fortsatt ingen PS3.. fordi akkurat nå gir den meg ingen ting som jeg ikke allerede har eller kan få...

 

Det er helheten vi er ute etter, og jeg synes det litt underlig at folk plasserer spillet i bås etter 10 minutter demospilling på en elektrosjapp. Det tok meg en time å få skikkelig feeling med styringa, og jeg kjører meg fremdeles vill på de fleste banene, en uke etter.. Spillet blir bare bedre og bedre,

Mulig det blir bedre etter 10 min ja, men jeg hadde ikke lyst til å spille mer..

Lenke til kommentar

Fikk endelig testa PS3 (med Motorstorm) i dag. Må si at spillet absolutt er bra! Jeg hadde ikke så høye forventningen, så jeg ble absolutt overrasket. Det eneste jeg synes var fryktelig dårlig var SIXAXIS. Har aldri brukt noe så upresist i et spill noen sinne. Men når man spiller med analogene og sånn, så er spillet virkelig en drøm :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei av folk som forteller om grafikk som er "nesten" PS2 grafikk, eller "nesten" Xbox1 grafikk.

Nå hører vi om Motorstorm og Formula 1 som er "nesten" PS2 grafikk, og da 360 kom hørte vi om spill som var "nesten" Xbox1 grafikk.

 

Svært så høye minner folk har om PS2 og Xbox1 da.

Jeg kan love deg. Ta det beste Formula 1 spillet til PS2 og sammenligne det med Formula 1 CE til PS3.

Det er laaaaangt mellom de.

Jeg sier ikke at PS3-versjonen er 100% flott, men det er langt foran hva PS2 kan prestere.

 

Når nå noen sier at Motorstorm ikke er langt fra PS2, så skjønner jeg ikke hva folk mener.

Sammenligner de da Motorstorm sin grafikk på PS3 med God of War på PS2?

Det blir jo som å sammenligne epler og appelsiner.

Greit nok at noen PS2 titler har glittrende grafikk, men det er litt mer å holde styr på når 21 biler skal rendres realtime, en når en gresk helt skal slynge avgårde et våpen.

 

Vi kan ikke sammenligne spill så mye på tverrs av sjanger mener jeg, da forskjellige sjangre har forskjellige krav til datakraft og grafikkraft.

 

Folkens. Spill på PS3 og Xbox360 noen måneder.

Vend så tilbake til forrige gen PS2 og Xbox1, så ser dere forskjellen mye bedre.

 

Jeg synes jo PS1 var helt topp jeg den gang den kom.

Når jeg nå ser et PS1-spill, så skjønner jeg at grafikken har gått fram noen milesteg.

Lenke til kommentar
Jeg er litt lei av folk som forteller om grafikk som er "nesten" PS2 grafikk, eller "nesten" Xbox1 grafikk.

Nå hører vi om Motorstorm og Formula 1 som er "nesten" PS2 grafikk, og da 360 kom hørte vi om spill som var "nesten" Xbox1 grafikk.

8294497[/snapback]

Veldig enig. Før jeg testa spillet på Expert, har jeg aldri vært særlig begeistret for grafikken. Men da jeg stod der og spilte, så det HELT annerledes ut! Det så fantastisk ut, rett og slett!

Lenke til kommentar

la oss nå ikke krangle om grafikken på ps3 ligner ps2, det er ikke så rart at folk har høye forventninger til ps3 når man har gått å venta så lenge. grafikken er så klart bedre på ps3, det sier seg selv med bedre maskinvare, en annen ting er at utviklingen av spill blir bedre etterhvert som utviklerne lærer seg mer om mulighetene på ps3, og da er det også kanskje naturlig at grafikken blir enda bedre. så man må gi ps3 litt tid, først da kan man se de store titlene glimre i på skjermen i all sin prakt. jeg har forøvrig store forventninger til bla. Ratchet & Clank, Resident Evil 5, Clive Barkers Jericho. så det er nok mye stort i vente.

uansett er motorstorm et supert spill med mye potensialet og jeg kommer til å spille det i lang tid fremover.. det er det som er med racing spill; man har alltid tid til å ta en runde eller to.

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar

At noen kan si at Motorstorm ser ut som et ps2-spill er jo litt merkelig syns jeg, hva ser for eksempel Test Drive Unlimited og PGR3 ut som da? PS1? For stort finere grafikk finner du ikke etter min mening på bilspill i dag altså, og jeg har spilt xbox360 i over et år nå.

 

Ps, så at det var noen som nevnte at Tekken 5 DR så ut som et ps2-spill også.. Det er et PSP-spill og kosta 80 kr på ps-store, så man kan ikke akkurat klage over grafikken der i gården.

Lenke til kommentar
Ps, så at det var noen som nevnte at Tekken 5 DR så ut som et ps2-spill også.. Det er et PSP-spill og kosta 80 kr på ps-store, så man kan ikke akkurat klage over grafikken der i gården.

8296568[/snapback]

 

Tror de misforstod Tekken DR med Tekken 6, som slettes ikke kommer til å ha ps2-grafikk, eller koste 80 kr på ps-store.

Lenke til kommentar

For og sette ting litt i perspektiv angående ps2 vs ps3 så er polycounten 10 ganger høyere i ps3 versjonen av formel 1 i forhold til ps2..

 

det blir brukt mer minne på 1 bil til ps3 versjonen enn alle 22 bilene i ps2 versjonen til sammen...

 

dei som seier att f1 CE ligner på ett ps2 spill har ikkje prøvd f1 på ps2, så enkelt er det..:)

Lenke til kommentar
Motorstorm er totalt middelmådig. Blir ekstremt fort kjedelig.

8296586[/snapback]

 

Motorstorm er jo alt annet enn middelmådig, det som er problemet er vel at det er "strippet" for moduser.. For øyeblikket ihvertfall. Spillmessig er det ikke i nærheten av å middelmådig.

 

Toska92: Det kan nok hende, og jeg gleder meg ihvertfall stort til Tekken 6 på nyeste generasjons konsoller :)

Endret av xeran2
Lenke til kommentar

Egentlig liker jeg ikke bilspill i stil MS, men etter jeg fikk bli familiær med kontrollen, og fikk låst opp baner og andre kjøretøy så ble jeg bare bitt av basillen.

 

De som har "prøvd" spillet på en leketøysbutikk med Kompositt kabel og 19" LCD skjerm i 2 minutter, og deretter begynner å utale seg om spillet i sin helhet får heller revurdere sine komentarer.

Samme som jeg skulle ha kjøpt en bil, og kjørt den rundt kvartalet i 20km/t, i 1 minutt, og deretter skulle lage en forbruker rapport.

 

Helt meningsløst. :nei:

Endret av Jazzmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...