Gå til innhold

Command and Conquer 3 - Dine taktikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan du dele dine taktikker i onlinegames i Command and Conquer 3 Tiberium Wars. Fortell og diskuter! =)

8278527[/snapback]

 

Vær Scrin... Scrin slår alt. Overpowered som bare fy, blir nok nerfet enda mer i kommende patcher :)

 

Som NOD mot Scrin: Bygg så mange Attack Bikes og Stealth Tanks du bare klarer, styrken til Scrin ligger i lufta... Litt Avatars skader ikke, tar ned bakkestyrkene raskt. Masse AA, NODs AA bruker lang tid på å ta ned Scrin-skip.

 

Spiller bare som NOD :p Sawyer ftw!

 

Edit: Eneste taktikken jeg bruker sålangt, kjøpte det i dag :)

 

Edit 2: Bare jeg som nesten ikke bruker squads? Eneste nyttige er Shadow Team, reparatør og Commando :s

Endret av jurg
Lenke til kommentar

GDI: Pleier å bygge to refineries og så etterhvert et warfactory for så å bygge et par til harvesters. Prøver altså å skaffe meg mye cash i førsten. Derretter bygger jeg base forsvar samtidig som jeg kjøper tech center og oppgraderer det som trengs, gjerne rail guns. Så cruiser jeg over slagmarken med en 5-7 mammoth tanks (avhengig av situasjonen), noen andre tanks og noe infanteri.

 

NOD: Ikke prøvd noe særlig

 

Scrin: ---------||------------

 

EDIT: Leif

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar

Har bare spilt en onlinekamp så langt, og da ble jeg knust.

Det han gjorde var å bygge seg opp mot ION kanonen, imens den ventet på å bli ferdig sendte han units på units mot meg(var skikkelig fight på midten av mappet)og når ION kanonen var ferdig knuste han meg rett og slett.

 

Jeg tenkte ikke på superweapons i det hele tatt, og slik kan det gå, lærer ting til neste gang vertfall.

 

 

Edit: Begge var GDI.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det jeg gjør er å kjøpe en surveyor/emissary og deployer den. Etter det kjøper jeg barracks og trainer engineers for å ta over tiberium spikes, og deretter 2X Refinery. Etter det kjøper jeg ett war factory og kjøper etpar tankser og apc'er/pitbulls, deretter Tech building (husker ikke hva den heter. : P) og mekker Rail Guns og masseproduserer Mammoth Tanks. Er fortsatt ganske noob, men har vunnet 3 av 5 kamper ifølge statsen. =)

Lenke til kommentar

Whiner jurg! <3 hehe..

 

Neida.. jeg er nok litt enig i at scrin kan virke overpowered ja, eller så er jeg bare rett og slett for god, hihi :D

 

Flyene dems bør sikkert bli nerfa litt for å få balansert scrin i forhold til de andre.

 

 

but anyways, min taktikk med scrin:

 

Satse hardt på økonomi de første minuttene og lage de første flya til scrin så fort som mulig. Når jeg har 3-4 harvesters og noen fly, så begynner jeg med techsenter og andre bygninger som gir meg tilgang til de beste flyene. Da er det bare å bygge så mange fly som mulig ilag med noen tripods og anti-air units!

 

Etter det tar jeg over flere tiberium-områder og begynner etterhvert å knuse basene til fienden :p

Lenke til kommentar

Nod med Venom & Scorp spam slakter alt pre-tech. Husk å oppgradere til laser. =)

 

Hvordan velger man en bygning som standard for å bygge?

 

F.eks hvis man har 2 warfactories og 2 barracks.

8332601[/snapback]

Hvis du har 2 factories vil du også ha 2 tabs, en for hvert factory i sidebaren. Trykk på tab for å bytte kjappt mellom de 2.

Lenke til kommentar
Han mente det ikke vondt, det skal sies at strategiene i singleplayer og online er veldig forskjellige

8341592[/snapback]

 

Det tviler jeg ikke på. La bare ikke merke til at det var kun online taktikk denne tråden gjaldt. Det finnes en tråd lengre ned på siten hvor man kan diskure mission. Det er normalt at moderator flytter på innleggene slik at de havner på riktig sted. Dette er første eller andre gang jeg er innom gaming delen av forumet, pleier som regel å være på HW. Og der har jeg ikke hatt noe problemer med moderatorer.

 

Og det skal være lov å si sin mening til en moderator uten at man får smekk på pung.

Lenke til kommentar

Spiller som regel som scrin selv, og ja det å bli rusha er vondt, har enda ikke funnet en måte å stoppe det, om de ikke greier å ta meg ned i første rush så kommer de om og om igjen til jeg er "død".

 

Sliter mer mot rush fra NOD enn fra GDI, men er slit begge to, så om noen skulle ha en god taktitkk som scrin mot dette, si ifra.

Lenke til kommentar
Spiller som regel som scrin selv, og ja det å bli rusha er vondt, har enda ikke funnet en måte å stoppe det, om de ikke greier å ta meg ned i første rush så kommer de om og om igjen til jeg er "død".

 

Sliter mer mot rush fra NOD enn fra GDI, men er slit begge to, så om noen skulle ha en god taktitkk som scrin mot dette, si ifra.

8341962[/snapback]

Kjør på med seekers og sånne AT-infanteri (disegnators eller noe), 2-3 Warp Spheres som pumper ut. Hold ut så lenge som mulig, imens du gjør dette så techer du.

 

Når du kan bygge Stormtroopers spammer du dem. Når tech center er oppe researcher du plasma disc tingen.

 

Stormtroopers med plasma > Scorps

Seekers > Venoms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...