Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

FIXET! Hakker hver 2 sek!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

FIKSET:

"CIS 2 var enabled på BIOS når jeg stillte klokkingen tilbake med tune."

Disse er mine spek.:

E6600 @ G-945P-S3 / 2048 DDR2 CORSAIR / Radeon x1950 512 MB / 500GB SATA2

Bruker IIYama @ 1280x1024

Jeg har spilt CS på pcn min før, og dt flyter så du sikler. Men en dag, når kompisene mine spilte cs mensj eg var nede så skjedde det noe gernt dagen etter... det lagge/frøs hvert 2 sek. uansett om det er lagg eller ikke lagg eller noe som helst. Jeg har overklokka pcn min til 2.8 ghz en gang med tuner for gigabit. men nå har jeg nedgradert den til 2.4 igjen. Så hva er det som forårsaker laggen hver 2 sek i cs? har 100 fps og rent choke/normalt choke. Når jeg spiller offline så fungerer den som vanlig, men fremdeles der hører jeg at steppene går liiittt vel for fort.. istedenfor step-step-step.. så er det stepstepstepstepstep...lan så sitter jeg ikke fast HVER 2 sek, men på nett gjør jeg det. jeg har reinstallert pcn helt, fra tomt. Men har fremdeles frys hvert 2 sek. Nettet er grei den og, har spilt fra bærbaren, der går den smooth...

Løsning: Overklokking CIS2 i BIOS var slått på. slo den av og den funket perfekt igjen <3 ;D

Endret av vi3t
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Disse er mine spek.:

E6600 @ G-945P-S3 / 2048 DDR2 CORSAIR / Radeon x1950 512 MB / 500GB SATA2

Bruker IIYama @ 1280x1024

Jeg har spilt CS på pcn min før, og dt flyter så du sikler. Men en dag, når kompisene mine spilte cs mensj eg var nede så skjedde det noe gernt dagen etter... det lagge/frøs hvert 2 sek. uansett om det er lagg eller ikke lagg eller noe som helst. Jeg har overklokka pcn min til 2.8 ghz en gang med tuner for gigabit.  men nå har jeg nedgradert den til 2.4 igjen. Så hva er det som forårsaker laggen hver 2 sek i cs? har 100 fps og rent choke/normalt choke. Når jeg spiller offline så fungerer den som vanlig, men fremdeles der hører jeg at steppene går liiittt vel for fort.. istedenfor step-step-step.. så er det stepstepstepstepstep...lan så sitter jeg ikke fast HVER 2 sek, men på nett gjør jeg det. jeg har reinstallert pcn helt, fra tomt. Men har fremdeles frys hvert 2 sek. Nettet er grei den og, har spilt fra bærbaren, der går den smooth...

8271201[/snapback]

Har du skiftet vindu fra windows og tilbake til CS? Da kan slike problemer oppstå.

Skrevet

Nei jeg har ikke det, jeg bare starter den, også spiller direkte på servern. Uansett server så hakker det hvert 2 sek.. jeg ba mine venner prøve det.. de frøs, så sa jeg 1 - 2 ... du fryser.. så frøs han. og om igjen... Windows ser helt vanlig ut, er ikke noe jeg ser som skjer når jeg bruker den, men rendering i Photoshop CS har blitt en del tregere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...