Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For sent for å begynne å bla igjennom alle postene nå, men er det noen som vet hvor man nå kan bestille sesong 6? Den kommer i midten av november, men skulle likt å se prisindikasjoner allerede nå. Bare 1 uke igjen til sesong 7 :D

Skrevet
For sent for å begynne å bla igjennom alle postene nå, men er det noen som vet hvor man nå kan bestille sesong 6? Den kommer i midten av november, men skulle likt å se prisindikasjoner allerede nå. Bare 1 uke igjen til sesong 7 :D

en uke? er det US eller EU??

Gleder meg noe saklig da!

Skrevet

Helt grei episode. Som Winydancer sier den var morsom, men ikke top notch når det kom til handling.

Likte spesielt den "kåringa" til Dr. Cox.

Skrevet
Heller humor enn drama!

Enig :)

Nja en av mine helk klart favoritt episoder er da Ben Sullivan dør.. Humoren må jo selvfølgelig alltid være der, men drama er nødvendig for storyen sin del.

Uansett grei episode, er ikke skuffa men er ikke overbegeistret heller.. Godt å ha de tilbake i allefal.

Skrevet
Nja en av mine helk klart favoritt episoder er da Ben Sullivan dør.. Humoren må jo selvfølgelig alltid være der, men drama er nødvendig for storyen sin del.

Uansett grei episode, er ikke skuffa men er ikke overbegeistret heller.. Godt å ha de tilbake i allefal.

Kunne ikke blitt mer enig. :)
Skrevet

Hvis jeg var ute etter drama ville jeg sett på hotel cæsar :lol: , men kan ikke si noe imot at episoden hvor ben dør er blant de beste...

Den nye episoden var ganske bra, bra i forhold til sesong 6 standarden, men ellers bare OK.

Hahah, janitor har endelig fått seg litt løøøvv :D

Skrevet

Episoden hvor Ben dør og Jill Tracy dreper 3 andre pasienter er de beste. Og ja, for ikke å snakke om My Old Lady.

Var ganske bra start på sesongen. Janitor og Lady var helt uventet da! :D Også er jeg glad for at Elliott slo opp med Keith, de passet ikke sammen. Bra at JD skjønte meningen med livet, nå er det bare å vente på at ungen skal bli født. Antar det blir i løpet av de 2 eller 3 kommende episodene.

Skrevet

Akkurat sett ferdig sesong 1-5, og må si at sammenbruddet til Dr. Cox mot slutten på sesong 5 er blant de som har gått sterkest inn på meg i serien.

Når er det sesong 6 kommer i salg?

Skrevet

Noen andre som er klare for andre episode 2? Kjenner det begynner å krible i magen etter hvert! =)

Blitt mer og mer oppslukt av Scrubs, jo mer og mer eg har sett på det. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...