Gå til innhold

NES emulator med GUI


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en NES emulator til Linux? Bruker Mepis og har installert FCEU, men denne har ikke noe GUI, er det noen ekstra pakker jeg må laste ned eller noen som har noe annet forslag?

 

Det finnes vel ikke emulatorer som kan spille rom fra flere konsoller?

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det funka ikke i snes emulatorer, kom over en emulator som vist nok skulle være kompatibelt med både nes og snes, Little John New Generation, burde vel ikke være vanskelige oppgaven å lage en emulator som tar det meste av gamle konsoller i dag...

 

pakken jeg trengte til gfce var forresten gfceu, lå ikke i repositoriene til mepis.

Lenke til kommentar
må bare innrømme at jeg spiller en del snes å nes spill , har også prøvd en del for nintendo64 å playstation1 men di 2 fungerer som regel dårlig

8263431[/snapback]

om du bruker znes kanskje du kan hjelpe meg litt. hadde det ikke vært for et par bugs så hadde jeg brukt znes ovenfor snes9x uten tvil.

 

det som skjer znes her er at bilde noen ganger blir svart etter å ha spilt i noen minutter, og noen ganger så er det en svart flekk som blinker på skjermen, også mens jeg ikke spiller som er utrolig irriterende.

 

har vurdert å laste ned en psx og n64 emulator snart også, men er litt skeptisk siden mange sier at de er fulle av bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...