Gå til innhold

Hissig politi i stavanger området!


chil

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lappen i ca 3 år, og er 23. Har bodd hele mitt liv i kristiansand, og har aldri blitt stoppe i noen form for kontroll.

 

 

Har i den siste tida bodd i stavanger, og de siste tre ukene har jeg blitt stoppa av politiet 4 ganger!!

 

 

1. Beltekontroll(og denne var grei, var jeg som var dum og kjørte uten)

2. Politibil kjørte etter og stoppa meg, full gjennomgang av rulleblad, bagasjerom osv osv. Var rimelig "hissige" Grunnen til at de stoppa meg sa det var pga et små defekt kjørelys bak

3. Ny beltekontroll(denne ganga hadde jeg belte på, men ble uansett stoppa for rutinekontroll og de sjekka papirer osv)

4. Nå på søndag ble jeg stoppa igjen, politiet sa det var siden jeg kjørte med HETTE! og det så misstenksomt ut...jaha(var bustete og da er det digg og dekke over håret)

 

:ph34r:

 

Er jo blitt paranoid nå, ser blålys over alt, og når politiet feks kjører forbi meg stirrer de noe jævelig

 

:ph34r::ph34r:

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på fredag måtte jeg stikke av fra politiet, fordi jeg hadde tursj i sekken, og de skulle liksom fange taggere. Har de rett til å ta den fra meg da? Det er jo bare en tusj.

Lenke til kommentar
på fredag måtte jeg stikke av fra politiet, fordi jeg hadde tursj i sekken, og de skulle liksom fange taggere. Har de rett til å ta den fra meg da? Det er jo bare en tusj.

8245985[/snapback]

hehe.. :hmm: nei, de kunne nok ikke sagt noe på det du ;)

Lenke til kommentar

Kanskje de ikke skulle ta den, men det virket kanskje litt misstenksomt at du stakk ifra de?

8245993[/snapback]

Kom en jeg kjente bort til meg og sa at hvis jeg hadde noe de ikke likte i sekken som tursj eller sprayflaske eller tobakk eller drikke noe, ville det gå hart utover meg, siden de er på runde i ommerådet for å fange ungdommer. jeg hadde tursj og tobakk og hadde tidligere på kvelden måtte løpe fra politiet med sixpack i sekken.

Lenke til kommentar

Skulle komme med en frekk samfunnskommentar om ungdommen idag her, men bestemte meg for at jeg gidder ikke, siden poenget kommer til å gå rett over hodet på målgruppen anyway. :p

 

Men om du har en tegneblokk o.l.(gjerne en du faktisk har tegnet i, også), så kan de vel ikke si noe på at du har en tusj?

Lenke til kommentar
Tobakk og tursj blir du da faen meg ikke stoppet for, du er bare idiot som løper.

 

På Holtet(Nordstrand/Bækkelaget) her oppe kjører det snut rundt hele helgen, helt latterlig egentlig, men samma for meg :p

8248254[/snapback]

Er vel egentlig ikke så dumt det, det er her det er flest kriminelle spirer som driver med tjall og tagging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...