Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store turn-on-listen


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer.

8839115[/snapback]

 

Hva har han gjort med hoftene sine?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer.

8839115[/snapback]

 

Hva har han gjort med hoftene sine?

8873255[/snapback]

 

Utrolig lav fettprosent heter det.

 

Skilpadden: Om han skal ha lite fett, og litt muskler, så kommer mange blodårer fort frem. Jeg hadde en sykdomsperiode for 2 år siden hvor jeg kom opp i 12% B/F og da ble de fleste blodårene mine ganske lite synlig, foruten på legger og armer. Men da så ikke mage og rompe like bra ut lengre :)

Lenke til kommentar
Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer.

8839115[/snapback]

 

Hva har han gjort med hoftene sine?

8873255[/snapback]

 

Utrolig lav fettprosent heter det.

 

Skilpadden: Om han skal ha lite fett, og litt muskler, så kommer mange blodårer fort frem. Jeg hadde en sykdomsperiode for 2 år siden hvor jeg kom opp i 12% B/F og da ble de fleste blodårene mine ganske lite synlig, foruten på legger og armer. Men da så ikke mage og rompe like bra ut lengre :)

8990172[/snapback]

 

Så ut som han til jeg startet med world of warcraft :roll:

Lenke til kommentar
Så ut som han til jeg startet med world of warcraft  :roll:

8991306[/snapback]

Blizz ownd u, lolz.

 

Ved jenter liker jeg at de viser at liker deg. Det er ingenting galt ved å vise gjennom å være sjenert. Jeg synes sjenerte jenter er utrolig spennende og mystisk. Et godt trent rumpe og faste, myke pupper er alltids fint.

 

Når det kommer til gutter liker jeg at de er ydmyke. Jeg hater den utidige, kjepphøye, fjortis stereotypen. Litt muskler er pent, men det stopper ved en litt synlig six-pac for min del. Størrelsen er for min del helt irrelevant. (Til en viss grad.)

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Det er litt rart for etter og ha lest på disse sidene har mange gutter skrevet at de liker jenter som er; intelligente, fin men ikke tøsete ++

Her hvor jeg bor er ALLE gutta etter de tøsete, oversminka og ikke intelligente jentene. Hmm..

 

Turn on for me;

smarte gutter

God humor

Krøller (jeg smelter helt når jeg ser en gutt med brune krøller!)

Pen kropp

Pene øyne

Fint smil

Gutter med tatovering er også seexy

Gutter som spiller gitar

Lenke til kommentar

Ansvarsbevisste jenter

Jenter som er lett å sjarmere

Inviterende stemme

Sexy lår og rompe

Ekstrem sjarm er et pluss da det blir uimotståelig, hehe

Hun kan kanskje være litt voldelig, det tror jeg bare kan være godt, hvem vet

Som stakan sa, litt tøsete er jo ikke negativt i seg selv hehe

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Øynene er viktige, og gutten må ha utstråling. Ok kropp er heller ikke et minus. Utrolig søtt med sjenerte gutter, så lenge det ikke går over grensen. Sjenerte gutter som likevel tør å ta kontakt, å "vinne" over blygheten er noe av det beste som finnes. AWW <3

 

Jeg liker også at guttene er litt hard to get, ikke mye (!) men litt. (:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...