Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store turn-on-listen


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes jentene om bolede kropper? Er det sexy å ha en kopp som buler som bare faen med muskler?

8837159[/snapback]

Litt vanskelig å svare på et spørsmål når du formulerer det så partisk.. Når du inkluderer "buler som faen" er det klart ingen vil svare "Ja, det er så sexy". Hvis spørsmålet er "Synes jenter muskler er sexy?" så er svaret som oftest ja.

Lenke til kommentar

Sjenerte jenter tenner meg/gjør meg interessert. Det er så morsomt å plutselig begynne en samtale med ei sjenert jente, og de blir skikkelig overasket, fordi de har så liten selvtillit osv. Føler liksom at jeg hjelper personen, og det er en deilig følelse. Per dags dato er den jenta jeg er forelsket i, ganske sjenert.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er kanskje litt sær, vet ikke helt jeg. Men blod og blodårer er ikke noe jeg er så veldig glad i. Det er jo helt naturlig, gutter flest har det, ihvertfall de som trener. Men likevel, mye kan være litt ekkelt synes jeg.

 

En annen ting er at gutter skal ha litt hår på kroppen. Ikke sånn bjørn over hele brystkassen, men når de begynner å shave bort veiviseren, så er det litt vel drøyt synes jeg.

Lenke til kommentar

-Lukter godt

-Glimt i øyet

-Bra humor

-Ser bra ut

-Stønning

-Småsprø påfunn

-Public sex, men ikke for public

-Lekenhet/Pirring

-Være bestemt, litt rå

-Smilet på plass

 

-Selvsikkerhet er fint, men ingen turn-on, langt fra turn-off. Hvis det gir utslag i; jeg er så deilig, så er det ikke så bra, men hvis det gir utslag i at hu ikke klager på hvordan hu ser ut, tommel opp. Damer som klager på utseende sitt er ikke turn-on, damer som klager er egentlig generelt turn-off.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...