Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store turn-on-listen


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Turn-on som gjør meg interessert i en jente

  •  
     
  • Intelligens
     
     
  • Humor
     
     
  • Utseende
     
     
  • At hun ikke spiller alt for "hard to get"
     
     
  • At hun viser interesse tilbake.
     
     
  • Ikke for sjenert
     
     

Turn-on den seksuelle delen


  •  
     
  • Kropp
     
     
  • At hun er frempå
     
     
  • Undertøy
     
     
  • Strømper/noen sokker
     
     

8498792[/snapback]

 

Kopierte listen din siden jeg kom fram til det samme, la bare til en ting

 

Edit:

Merket den ikke-originale med rødt

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det som får meg til å bli interessert i en jente er jeg igrunn ikke helt sikker på, plutselig kan jeg falle skikkelig for ei. De jeg har falt for her i livet har hatt ganske forskjellig utssende, væremåte og interesse.. Veit ikke helt hva som får meg til å bli "forelska" i jenter egentlig.. Det skjer bare!

Lenke til kommentar

Har vel egentlig aldri hatt en fasit for hva jeg liker. Hvis jeg liker ei jente så er det en hel pakke av elementer som gjør at jeg blir tiltrukket:

 

* Ansiktet er det viktigste utseendemessig. Kropp er ikke fullt så viktig så lenge de er der til en viss grad. Bør ikke være høy og bæltynn.

* Skolejenteuniformer og knestrømper tenner på meg

* Er sannsynligvis den eneste som liker hipsters bedre enn g-string/thongs, gjerne iform av Frank Dandy Superwear :p

* Alltid likt fregner og til dels kastanjebrunt/rødt hår

 

* Intelligens

* Humor (bør strudle med selv-ironi)

* Ha meninger om samfunnsrelaterte saker

* Lik musikksmak tenner meg villt. Forøvrig 60/70-tallsrock

* Filmsmak blir å kreve mye menneh absolutt et STORT pluss å ha sett litt film

 

 

Finnes du?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Jeg liker hvor mange som prioriterer intelligens framfor utseende. Jeg setter alltid personlighet foran utseende, utseende er bare på utsiden, det er innsiden som teller.

 

 

Men for å være seriøs et øyeblikk, så må hun være pen. Helst veldig pen. Helst sånn at folk tenker at jeg ikke fortjener henne. Jo penere hun er, jo mindre viktig ting som intelligens (vanskelig nok å finne hos jenter uansett), en noenlunde stabil atferd (se forrige punkt) og personlighet blir. Likevel er det greit at vi klikker, det gjør ting lettere.

Lenke til kommentar
Image is everything. Intet varer allikevel. Jeg faller aldri for en dundre som ikke ser ut i måneskinn, bare fordi hun er inteligent.

No way esse!

8593378[/snapback]

Mest enig.

Hva tenner meg?

Greit at jeg har en kjæreste delvis fordi hun er smart og oppegående, men jeg blir jo ikke direkte tent av det. Når hun hvisker E=mc2 i øret mitt går det for meg.. :love:

 

Neida:

Stønning, lure blikk, undertøy, bra kropp, lurt smil.

Need a light?

Lenke til kommentar
Gutter som spiller gitar eller synger e sjukt  sexy;P :dribble:

Burde helst ha et "sær" trekk ved seg selv, litt smart kanskje;)

Men det viktigste er at humoren er på plass!

8250407[/snapback]

 

 

Vis jeg møter en gutt som spiller gitar/piano OG kan synge da smelter jeg.. *sukk* :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gutter som spiller gitar eller synger e sjukt  sexy;P :dribble:

Burde helst ha et "sær" trekk ved seg selv, litt smart kanskje;)

Men det viktigste er at humoren er på plass!

8250407[/snapback]

 

 

Vis jeg møter en gutt som spiller gitar/piano OG kan synge da smelter jeg.. *sukk* :love:

8596659[/snapback]

 

 

Det er søtt det!! :D

Lenke til kommentar
Altså:

Hvis en gutt kan spille gitar og synge(sånn passelig), er det bare sånn prikk over i'en, eller kan det hjelpe på en som ikke er fullt så bra på andre steder? (litt ot da)

8760487[/snapback]

Alle positive ting kan trekke opp, enten det er penger, karisma, skills på jentesmelteren/gitaren eller en kuk som min.

Lenke til kommentar
Altså:

Hvis en gutt kan spille gitar og synge(sånn passelig), er det bare sånn prikk over i'en, eller kan det hjelpe på en som ikke er fullt så bra på andre steder? (litt ot da)

8760487[/snapback]

Alle positive ting kan trekke opp, enten det er penger, karisma, skills på jentesmelteren/gitaren eller en kuk som min.

8760502[/snapback]

 

Skulle hatt en kuk som din

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...