Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Skrevet
Super Mario Bros 3 ute på VC nå... alt dere trenger å vite... :love:

Ok da...

- Blue's Journey (Neo Geo)

- Power Golf (TurboGrafx)

SJEEEEFOLAINEN!

Oppvarming til Super Mario Galaxy! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I SMB3, når man har klart et level, kan man spille det om igjen eller blir det låst?

kan spille det om igjen tror jeg, mener å huske man må holde nede no knapper å trykke, men husker ikke helt..

Er det NES versjonen av SM3? eller er det den oppussa versjonen fra super mario all-stars?

Skrevet
Så synd at super mario lost levels er borte. Tenkte jeg skulle laste det ned, men så var det plutselig borte...

Jepp, men det var bra opplyst om at det var et tilgjengelig bare i en begrenset periode.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Rekner med All-Stars kommer på VC etterhvert, så da kan vi få spille lost levels igjen...

Skrevet

Er det i det hele tatt noen mulighet for at vi vil kunne seg noen av de gamle rarespillene? Herregud som jeg ville likt å spille gjennom Goldeneye og Perfect Dark igjen ...

Skrevet
Rare er under MGS nå så om man skal få se de gamle klassikerne tror jeg mest sannsynelig at de kommer på Xbox arcade enn Wii.

Det kommer an på hvilke spill du snakker om. Rettighetene til f.eks. Donkey Kong 64 og Diddy Kong Racing ligger hos Nintendo, så de spillene kommer helt sikkert på VC etterhvert.

Skrevet (endret)

Hvor mye memory blocks tar N64, SNES og NES spillene? Og hvor mye blocks tar Internetbrowseren?

Finner ikke ut av det

Om spillene er spillbare, har opplevd en del emulatorer lagger sykt til pc

Endret av Toman85
  • 1 måned senere...
Skrevet

Forferdelig dårlig av Nintendo å ikke passe på så spillene funker over 480p. Eller i alle fall ha en stor advarsel ved kjøp av spill at enkelte HD tv'er har problemer med dem. Jeg ble så sinnsykt skuffa da jeg fikk svart "skjerm" (har projektor) da jeg fyrte opp Bonanza Bros.

Jeg er nemlig en heldige eier av en projektor som ikke støtter VC oppløsningene og jeg får heller ikke brukt kompositt (projektoren står for langt unna og forsterkeren min greier ikke å sende kompositt signaler over hdmi).

Deilig å kaste bort penger på noe man ikke får brukt eller kreditert...

:hrm::thumbdown:

Skrevet

Fant ut nå at forsterkeren min faktisk klarer å konvertere kompositt til digital og sende via hdmi (Hurra for Onkyo!), så jeg får faktisk spilt spillene. Bare litt slitsomt å måtte bytte kabel hele tiden.. Er en smule bedre bilde med komponent. :wallbash:

Skrevet

Må da kunne ha begge tilkoblet, og bare trykke litt på forsterkeren når du vil spille VC? nekter å tro at du må bytte kabel, hvis forsterkeren tar begge typene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...