Gå til innhold

Nintendo 64!? Where too?


Anbefalte innlegg

Hei, solgte min nintendo 64 med begge banjo kazooie spillene, mario kart, zelda, Conker's bad fur day, og donkey kong..

 

nå savner jeg det så jævlig.. (jada har xbox og xbox 360..)

men vil bare sitte å spille click clock world på banjo kazooie spillet igjen.

 

Ingen som vet hvor, eller om dere selv selger noe? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt små-ot, men siden Microsoft kjøpte Rare, er det ikke en mulighet for at Banjo/Conker spillene havner på Live Arcade? Nintendo har vel ingen rettigheter med karakterer eller noe? eller? Har litt av samme problemet som trådstarter. Vil spille Banjo, men angrer på at jeg solgte den. Blir vel bare og glede seg til det nye Banjo spillet kommer til 360 :thumbup:

Lenke til kommentar

Det hadde blitt litt rart om f.eks Banjo kazooie og Perfect Dark kommer til aracde. Har nintendo ingenting de skulle sagt?

 

Iallefall, som noen har sagt så kan man laste ned gamle spill til Wii. Og ån ligger også flere zelda og mario spill ute. Men om Kazooie og conker bad fur day kommer er lite tvilsomt.

Lenke til kommentar
Det hadde blitt litt rart om f.eks Banjo kazooie og Perfect Dark kommer til aracde. Har nintendo ingenting de skulle sagt?

 

Iallefall, som noen har sagt så kan man laste ned gamle spill til Wii. Og ån ligger også flere zelda og mario spill ute. Men om Kazooie og conker bad fur day kommer er lite tvilsomt.

8233822[/snapback]

 

Sistenevnte spill er det vel umulig kommer til Wii? Rare er jo eid av Microsoft, og det er vel lite sannsynlig at de kommer til og gi nintendo rettigheter til og legge de ut for Wii. Da hadde ihvertfall Nintendo fått ett salg for min del :cool:

Lenke til kommentar
Hei, solgte min nintendo 64 med begge banjo kazooie spillene, mario kart, zelda, Conker's bad fur day, og donkey kong..

 

nå savner jeg det så jævlig.. (jada har xbox og xbox 360..)

men vil bare sitte å spille click clock world på banjo kazooie spillet igjen.

 

Ingen som vet hvor, eller om dere selv selger noe? :cry:

8233425[/snapback]

 

 

PM sendt

Lenke til kommentar
Hei, solgte min nintendo 64 med begge banjo kazooie spillene, mario kart, zelda, Conker's bad fur day, og donkey kong..

 

nå savner jeg det så jævlig.. (jada har xbox og xbox 360..)

men vil bare sitte å spille click clock world på banjo kazooie spillet igjen.

 

Ingen som vet hvor, eller om dere selv selger noe? :cry:

8233425[/snapback]

 

Hei.

 

Kan selge en N64 med spillene Banjo Kazooie og Zelda: Ocarina of Time.

 

Begge spill er komplette med eske manual og alle reklamer som fulgte med. De ser begge tilnærmet nye ut. Maskinen er komplett med alle ledninger og en standardkontroll. Maskinen er svart, kontrollen er grå. Begge deler ser perfekt ut. Originalesken til maskinen er også med i veldig fin stand.

 

Begge spill har engelsk tekst. Banjo Kazooie er kjøpt i spania og har spansk manual og eske. Zelda er kjøpt i Norge og har skandinavisk manual og eske.

 

Setter prisen til 1499. Pluss 120 i porto (sporingsnr vil bli gitt). Disse spillene er samlerobjekter i denne standen, så synes dette er akseptabelt.

 

Kan ikke gi noen garanti bortsett fra at jeg - hvis du ønsker å kjøpe - vil teste alt før du betaler (tar bare forskuddsbetaling ved kontooverføring). Har imidlertid en rekke salg på QXL, og 100% positive karakterer. Se blant annet via denne auksjonen: http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=503877628

Endret av Kakkoii
Lenke til kommentar
Hei, solgte min nintendo 64 med begge banjo kazooie spillene, mario kart, zelda, Conker's bad fur day, og donkey kong..

 

nå savner jeg det så jævlig.. (jada har xbox og xbox 360..)

men vil bare sitte å spille click clock world på banjo kazooie spillet igjen.

 

Ingen som vet hvor, eller om dere selv selger noe? :cry:

8233425[/snapback]

 

Hei.

 

Kan selge en N64 med spillene Banjo Kazooie og Zelda: Ocarina of Time.

 

Begge spill er komplette med eske manual og alle reklamer som fulgte med. De ser begge tilnærmet nye ut. Maskinen er komplett med alle ledninger og en standardkontroll. Maskinen er svart, kontrollen er grå. Begge deler ser perfekt ut. Originalesken til maskinen er også med i veldig fin stand.

 

Begge spill har engelsk tekst. Banjo Kazooie er kjøpt i spania og har spansk manual og eske. Zelda er kjøpt i Norge og har skandinavisk manual og eske.

 

Setter prisen til 1499. Pluss 120 i porto (sporingsnr vil bli gitt). Disse spillene er samlerobjekter i denne standen, så synes dette er akseptabelt.

 

Kan ikke gi noen garanti bortsett fra at jeg - hvis du ønsker å kjøpe - vil teste alt før du betaler (tar bare forskuddsbetaling ved kontooverføring). Har imidlertid en rekke salg på QXL, og 100% positive karakterer. Se blant annet via denne auksjonen: http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=503877628

8234219[/snapback]

 

 

Eneste jeg lurer på, er spaken (joysticken) løs? :whistle:

Lenke til kommentar
Hei, solgte min nintendo 64 med begge banjo kazooie spillene, mario kart, zelda, Conker's bad fur day, og donkey kong..

 

nå savner jeg det så jævlig.. (jada har xbox og xbox 360..)

men vil bare sitte å spille click clock world på banjo kazooie spillet igjen.

 

Ingen som vet hvor, eller om dere selv selger noe? :cry:

8233425[/snapback]

 

Hei.

 

Kan selge en N64 med spillene Banjo Kazooie og Zelda: Ocarina of Time.

 

Begge spill er komplette med eske manual og alle reklamer som fulgte med. De ser begge tilnærmet nye ut. Maskinen er komplett med alle ledninger og en standardkontroll. Maskinen er svart, kontrollen er grå. Begge deler ser perfekt ut. Originalesken til maskinen er også med i veldig fin stand.

 

Begge spill har engelsk tekst. Banjo Kazooie er kjøpt i spania og har spansk manual og eske. Zelda er kjøpt i Norge og har skandinavisk manual og eske.

 

Setter prisen til 1499. Pluss 120 i porto (sporingsnr vil bli gitt). Disse spillene er samlerobjekter i denne standen, så synes dette er akseptabelt.

 

Kan ikke gi noen garanti bortsett fra at jeg - hvis du ønsker å kjøpe - vil teste alt før du betaler (tar bare forskuddsbetaling ved kontooverføring). Har imidlertid en rekke salg på QXL, og 100% positive karakterer. Se blant annet via denne auksjonen: http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=503877628

8234219[/snapback]

 

 

Eneste jeg lurer på, er spaken (joysticken) løs? :whistle:

8234560[/snapback]

 

Kontrollen er i perfekt stand (hvis det var det du mente).

 

Har sendt deg en PM - send gjerne mail hvis du vil kjøpe. I så fall tester jeg at alt virker som det skal før du betaler.

Lenke til kommentar

Trådstarter kan søke på bruktmarked. QXL og lignende. Annonser i forumet tillates ikke, ref retningslinjene. Denne tråden stenges av den grunn :)

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...