Gå til innhold

Beste strategispill du har spilt


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Eg velger å skille meg ut ifra mengden og si Homeworld :)

 

Trur aldri eg har spillt ein demo av eit spill så mye (for uten om UT99) som denne her. Fantastisk grafikk og 360 graders kontroll av alle enheter. Vakker og stemningsfull musikk, deilig oppsett av enheter etc. Når retail kom var det hellige tilstander. Spillet satt lista for min del, og eg hasr mistet lysten på "jordnære" (i den forstand at spillet foregår på bakken) RTS spill totalt.

 

Kan vel egentlig si at eg ikkje er den store fan av RTS spill i ettertid, men uansett står dette spillet sterkest i minnet. For det er heilt fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

av de gamle spillene liker jeg mest:

 

1. C&C Red Alert

2. Dungeon Keeper 1995

3. C&C Tiberian Sun

4. StarCraft

----------------------------

av de nyere:

 

1. Supreme Commander

2. C&C Generals

3. WC3

4. Empire Earth 2 (på LAN)

 

jeg ville sikkert ha suttet C&C 3 Tiberium Wars noen plass, men jeg har bare prøvd demoen (jeg skammes :nei: )

Lenke til kommentar

1: Starcraft: blir aldri lei av det spillet ^^ nesten like kult idag som for 6 år siden

2: Warcraft 3: TFT. Dritkult strategispill med vanligvis korte intense kamper

3CNC 3 Tiberium wars: w00t kane er tilbake lol. kul singelplayer campaign og en dritbra multiplayer

Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302
Red Alert og Red Alert 2. Spilte de mye på LAN i "gamle dager"

Jeg skal være enig med Red Alert, men toern er de mest bortkasta penga jeg noen gang har kasta bort.... :thumbdown:

Spillet prøver seg med en såkaldt filmbruk i opdragene(skuespillere), og når det kan nevnes så neste strategi spill som brukte dette var act of war!

Hu tanja var jo bare så blond :ph34r:

Mulig jeg tar feil, men hadde ikke Red Alert 1 også filmsnutter med ekte skuespillere før oppdraga? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...