Gå til innhold

Den store Antec kabinett tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har Antec fusion remote max? Har vel ikke hatt så mange pc'er i min tid, men denne kassa overgår alle de ( 3 ) andre kassene jeg har hatt. Den er veldig flott å se på, den er svært stillegående, og den holder prosessoren på rundt 30 grader eller mindre, ( 40 til 43 ved load )

Jeg bruker den til alt. Film, spill, surfing osv. Har ennå ikke opplevd problemer med den, og den har støvfiltre som du bare trekker ut og renser 1 gang i måneden. Veldig kjekt.

 

Jeg har bilder hvis noen vil se inni :)

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar
Jeg har forgjenger NSK 2480 og jeg er helt enig. Det er et kongekabinett med lure løsninger for kjøling, luftstrøm og lur kabling. :thumbup:

 

Sjekka bilder av NSK 2480 på nettet. Den var jo veldig veldifg fin :thumbup:

Sikkert litt mindre enn remote max da?

 

Det som er genialt med remote max, er at du kan dytte nesten hva det skulle være av hardware i den. Tilogmed de aller største grafikk kortene går inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Vurderer å kjøpe et Antec p180 mini kabinett og lurer dermed på et par ting.

 

Hvordan fungerer det med psu som har 12cm vifte i top/bunn? Den får vel bare et par centimeter klaring opp til den invendige veggen, holder det?

 

Lurer også på om det er noen lur måte å montere en Intel ssd i dette kabinettet?

 

Stemmer det at kabinettet er støysvakt? (med Tricool på low) Er det eventuelt mulig å montere en fanmate eller liknende på disse for å redusere rpm ytterligere?

Endret av magb
Lenke til kommentar

1. Det funker med en PSU med vifte i toppen, det er nok klaring til at den får luft, dog er det mest optimale å ha vifte bak. Men med mindre PSU-en din utviklet veldig mye varme funker det som sagt med vifte i toppen.

 

2. En 2,5" SSD kan du enkelt feste i 3,5" -brønnene med en 2,5" -> 3,5" -adapter.

 

3. Støynivået tror jeg varierer fra kabinett til kabinett, har to P180 Mini, og viftene i den ene støyer noe, mens de i den andre var så og si lydløse på laveste nivå.

 

Ellers kan jeg ikke annet enn å anbefale P180 Mini, det er lekkert, enkelt, har god kvalitet og mange gode løsninger. Prisen er heller ikke så ille. :thumbup:

Lenke til kommentar

Godt å høre :)

 

Edit: Fant ut at det ikke lar seg gjøre å kople på fanmate på disse viftene. Men det er også en annen ting jeg lurer på. p180 mini er jo et mini atx kabinett, men stemmer det at man får plass til vanlig atx PSU? Altså 15x14x8.6cm.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...