Gå til innhold

Test: Nokia 6300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om denne kan lade via usb?

 

Musa

8286906[/snapback]

Det så ikke ut som denne ladet når jeg koblet til USB -veldig synd :dontgetit:

 

Er en mega telefon dette her :thumbup:

 

edit:

om det er noen som kjenner til dette her med "Sensor" programmet med blåtann. Er det noe sikkerhetstrussel med dette påslått? Kan en få virus eller lignende?

Endret av jallamamba
Lenke til kommentar

Batteriet er etter min mening skikkelig midt på treet. Unødvendig dårlig kanskje mtp at resten av mobilen er såpass bra (trekker jo ned totalen siden strøm er litt essensielt...).

Hatt min i 4 dager, måtte lade første gang etter 1,5 dag, men da hadde den vært i bruk hele tiden (musikk, kopiering, redigering på PC osv). Har ikke ladet etterpå og den står på halvfull. Tipper det blir lading annenhver natt her hos meg.

Endret av SvenSR
Lenke til kommentar
Batteriet er etter min mening skikkelig midt på treet. Unødvendig dårlig kanskje mtp at resten av mobilen er såpass bra (trekker jo ned totalen siden strøm er litt essensielt...).

Hatt min i 4 dager, måtte lade første gang etter 1,5 dag, men da hadde den vært i bruk hele tiden (musikk, kopiering, redigering på PC osv). Har ikke ladet etterpå og den står på halvfull. Tipper det blir lading annenhver natt her hos meg.

8291001[/snapback]

 

 

Batteriet blir vel noe bedre etter en tids bruk.

Lenke til kommentar
Nei, den lader ikke via USB. Men Nokia har jo egen ladekontakt, så du kan lade samtidig. Det er jo egentlig greit, fordi lading via lader går raskere enn USB.

8291131[/snapback]

 

Men det er litt mer praktisk å ha lading via USB. Kjekt når man er på farten, siden man bare kan plugge mobilen inn i laptopen, og lade i vei.

 

Ja takk, begge deler sa Ole en gang i tiden :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, den lader ikke via USB. Men Nokia har jo egen ladekontakt, så du kan lade samtidig. Det er jo egentlig greit, fordi lading via lader går raskere enn USB.

8291131[/snapback]

 

Men det er litt mer praktisk å ha lading via USB. Kjekt når man er på farten, siden man bare kan plugge mobilen inn i laptopen, og lade i vei.

 

Ja takk, begge deler sa Ole en gang i tiden :thumbup:

8291212[/snapback]

 

Sony Ericsson har lading via USB-kabel, men kabelen er da tilkoblet samme uttak som laderen bruker.

Lenke til kommentar

Dette lurer jeg også på, jeg leste et review en eller annen plass, og der var det avbildet ett lite lærfuteral som lå sammen telefonen i pakken, følger denne med? Ser jo hvor dass mine gamle telefoner blir seende ut og noe slikt hadde vært svært praktisk i stedet for en stor stygg lærtaske jeg aldri i livet kommer til å bruke...

 

Jeg finner ikke noe info om dette på Nokia.no :s

 

Har sett på en del utenlandske tester og i flere står det at man får med et lite "trekk" man kan ha utenpå når mobilen ligger i en bag e.l. Dette hadde jo vært praktisk... Får man ikke med denne i Norge?

 

"I esken finner du en lader, et hodesett, et batteri, et minnekort på 128 MB, samt brukermanualer og programvare."

 

*snip*

 

Noen erfaringer, eller kanskje testeren selv?

 

:cool: SOL I OSLO

8242163[/snapback]

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager får jeg opp dekselet foran miniUSB-porten på telefonen?

 

Batteridekselet også er jeg glad jeg ikke trenger å fikle med for ofte...

8275416[/snapback]

 

Ja, det dekslet foran USB-porten er en pain-in-the-a**, akkurat her kunne faktisk Nokia med fordel ha lært av Samsung. Jeg er skuffet over at den ikke lader via USB, men kan ikke si jeg er overrasket, Nokia vil vel selge originale ladere når folk roter bort den som følger med.

 

Etter å ha lest testen her på amobil blem jeg skikkelig overrasket og skuffet over batteritiden, jeg er ikke i nærheten av den stand-by tiden amobil fikk, og selv med beskjeden bruk må den lades annenhver dag.

 

Men ellers er jo telefonen en perle!

Lenke til kommentar
Hvis det er Silje Gomnæs som har testet telefonen, har hun helt genial musikksmak!

 

musikkspiller.jpg

 

Vel, uansett hvem det er som hører på Infected Mushroom, så har de genial musikksmak. Veldig bra test, veldig bra musikk, veldig bra telefon! :D

8238904[/snapback]

 

hmm, hvilken genre er infected mushroom?

 

EDIT: Kan man bruke bluetooth remote control på den? Hadde vert perfekt om jeg kunne sitte i gostolen å slå av, på og skifte sang..

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Ja, du kan bruke Bluetooth remote control på den :)

8368505[/snapback]

 

okei, takk..

 

hmm.. noen som vet hva de blå lysene på sidene brukes til?

8409220[/snapback]

 

 

Foruten gimmick, er de til for å varsle om meldinger (muligens også oppkall). Dette kan være nyttig om lyd og vibrering er skrudd av, eller telefonen ligger såpass langt unna at man ikke hører den.

 

Regner med at lysene kan slås av, dersom man ikke liker/trenger dem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...