Gå til innhold

Test: Nokia 6300


Anbefalte innlegg

Hvordan er batteriet? Kan man høre på musikk/radio en hel arbeidsdag (8-10timer) uten probs?

8870480[/snapback]

 

Batteriet er ikke det beste, (litt pga størrelsen på tlf-en), men jeg synest det holder til mitt bruk. Har ikke testet å høre radio så lenge, men tror det skulle gå fint! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å åpne .doc-filer på denne telefonen (trenger kun lesefunksjon)?

8889058[/snapback]

 

Nei, men du kan kopiere dokumentet til Notisblokk og deretter bruke Book Reader til å konvertere til en .jar-fil. Står litt om det her (søk på "Book Reader".) Da, etter du har overført til telefonen kan du lese..;)

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Er det mulig å åpne .doc-filer på denne telefonen (trenger kun lesefunksjon)?

8889058[/snapback]

 

Nei, men du kan kopiere dokumentet til Notisblokk og deretter bruke Book Reader til å konvertere til en .jar-fil. Står litt om det her (søk på "Book Reader".) Da, etter du har overført til telefonen kan du lese..;)

8890051[/snapback]

Ok.

Da er telefonen bestilt :)

 

Edit: Og der var jeg eier av denne flotte telefonen :)

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Eg syns den er veldig god. Alle knappane er faktisk gode, og 0-9 er herlige.

 

Ja, det fins gratis msn.

8835512[/snapback]

Hm, gratis msn? Hvor får man tak i dette da? Koster det ingenting å sitte på msn på mobilen? Har sett på reklamer for ei god stund siden nå at de reklamerte for å kunne sitte på msn gratis frem til den og den datoen - men med litt logisk sans ville nå jeg tro at de skulle ta litt for det? :p

8835600[/snapback]

Netcom har nå fram til september en gang gratis MSN. Last ned fra Netcom.no ( Må self.være Netcom kunde :) ) Der står d oxo hvilke tlf.som støtter dette.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Det er da ikke quad-band på 6300. Den har 900/1800/1900 eller 850/1800/1900. Dette burde rettes opp litt kjapt da det faktisk betyr en del for enkelte.

 

Hva vil dette si? Det er nemlig ikke krysset av for GSM850 i faktaboksen på testen. Mens i artikkelen så står det at det fungerer i USA?

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Bortsett fra volumtaster, har ikke 6300 en eneste snarveistast. Ulempen er at du må bla deg frem i menyene før du kan begynne å ta bilder med telefonen.
er det ikke bare å trykke navigasjonstasten opp slik som med andre nokia s40 telefoner? det er ett tastetrykk, så er man i kameramodus, er jo slik t.o.m på 3 år gamle 6610i

 

Nå begynenr det her å bli en litt gammel test, men jeg synes det er viktig å påpeke at telefonen også har en 'Gå til' knapp, som du finner i standby mode (sammen med meny og 'Musikk' knappen.

 

Gå til knappen er en snarveistast som viser deg de mest brukte funksjonene telefonen har, og du kan selv organisere rekkefølgen på denne menyen.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...