Gå til innhold

Test: Nokia 6300


Anbefalte innlegg

Om du plutselig får lyst å ta et bilde, må du bla deg gjennom flere menyvalg for å få startet kameraet. Bruker du kameraet mye, er den enkleste løsningen å trykke oppover på navigasjonstasten når telefonen er i ventemodus.

 

Blir ikke dette en liten motsigelse?

8231569[/snapback]

denne feilen finnes på første og siste side i testen

8231890[/snapback]

 

Det var litt selvmotsigende ja, har oppdatert begge testsidene nu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er Silje Gomnæs som har testet telefonen, har hun helt genial musikksmak!

 

musikkspiller.jpg

 

Vel, uansett hvem det er som hører på Infected Mushroom, så har de genial musikksmak. Veldig bra test, veldig bra musikk, veldig bra telefon! :D

8238904[/snapback]

 

Det er jeg som har testet ja, og naturligvis har jeg god musikksmak :D

Lenke til kommentar
har nå fått denne telefonen og skal få låst den opp(tele2 tar 2k for dette *hat*)

 

men jeg lurer på, er det mulig å få sånne 3x3 menyer på denne? eller er det bare "nedover" meny på den?

 

Musa

8241145[/snapback]

 

Det er mulig å få 3 x 3-menyer også :)

Lenke til kommentar
Tilkobling

Bluetooth versjon 2.0 med forbedret datahastighet (inkluderer SIM-tilgang og headset- og handsfreeprofiler) og stereostøtte for headsett

 

 

Dette skriver mpx.no om telefonen.

Men det stemmer altså ikke? Fillern  :mad:

8232376[/snapback]

 

 

Fant dette på Mobile-review.com:

 

This model by Nokia has turned out to be extremely fetching, and the most pleasing thing is to find it running on 3d Edition Feature Pack 2, which grants the 6300 acceptable music capabilities, radio, and well-implemented phonebook and organizer. A2DP did better than before as well – though it’s only my own opinion, don’t know whether it will be proven by facts or not.

 

Tror den har Stereo blåtann... :hmm:

Lenke til kommentar

Har sett på en del utenlandske tester og i flere står det at man får med et lite "trekk" man kan ha utenpå når mobilen ligger i en bag e.l. Dette hadde jo vært praktisk... Får man ikke med denne i Norge?

 

"I esken finner du en lader, et hodesett, et batteri, et minnekort på 128 MB, samt brukermanualer og programvare."

 

Savner også litt info om lydkvaliteten med et litt mer skikkelig hodesett, sammenlignet med andre telefoner, i testen (f.eks. "mp3-mobiler" som w880i).

 

Noen erfaringer, eller kanskje testeren selv?

 

:cool: SOL I OSLO

Endret av SvenSR
Lenke til kommentar
har nå fått denne telefonen og skal få låst den opp(tele2 tar 2k for dette *hat*)

 

men jeg lurer på, er det mulig å få sånne 3x3 menyer på denne? eller er det bare "nedover" meny på den?

 

Musa

8241145[/snapback]

 

Det er mulig å få 3 x 3-menyer også :)

8241695[/snapback]

 

dette er nesten litt flaut da jeg regner meg selv som godt over middels teknisk, men hvor i svarteste F---- skrur jeg på det? :S

 

takk!

Lenke til kommentar
Savner også litt info om lydkvaliteten med et litt mer skikkelig hodesett, sammenlignet med andre telefoner, i testen (f.eks. "mp3-mobiler" som w880i).

8242163[/snapback]

Detter lurer jeg også veldig på! Har noen testet begge med tanke på lydkvalitet? Ingen tester jeg har lest har sagt noe særlig om lydkvaliteten... :(

Lenke til kommentar
dette er nesten litt flaut da jeg regner meg selv som godt over middels teknisk, men hvor i svarteste F---- skrur jeg på det? :S

 

takk!

8243298[/snapback]

Når du står i menyen, klikker du på venstre soft tast (husker ikke hva det står, "valg" kanskje?) Deretter velger du menyvisning eller noe.

Lenke til kommentar
har nå fått denne telefonen og skal få låst den opp(tele2 tar 2k for dette *hat*)

 

men jeg lurer på, er det mulig å få sånne 3x3 menyer på denne? eller er det bare "nedover" meny på den?

 

Musa

8241145[/snapback]

 

Det er mulig å få 3 x 3-menyer også :)

8241695[/snapback]

 

dette er nesten litt flaut da jeg regner meg selv som godt over middels teknisk, men hvor i svarteste F---- skrur jeg på det? :S

 

takk!

8243298[/snapback]

 

Meny>Valg>Hovedmenyvisning>Rutenett :)

Lenke til kommentar
dette er nesten litt flaut da jeg regner meg selv som godt over middels teknisk, men hvor i svarteste F---- skrur jeg på det? :S

 

takk!

8243298[/snapback]

Når du står i menyen, klikker du på venstre soft tast (husker ikke hva det står, "valg" kanskje?) Deretter velger du menyvisning eller noe.

8243498[/snapback]

 

 

Jeg elsker deg!

(på en svært platonisk måte!!)

 

 

musa

Endret av general musa
Lenke til kommentar

Du kan fint legge inn J2ME programmer, som nyere versjoner av Opera Mini, Nokia Widsets eller f.eks. spill.

 

Jeg synes at dette er en meget spennende mobil. Jeg har K610i nå, og den står for det helt motsatte. Det er en telefon som er proppet full med allt av funksjoner men har ikke noe kvalitets følelse i det heletatt. Jeg bytter gjerne 3G mot, GPRS / EDGE. Hvis man bruker Opera Mini er det mye mindre forskjell på 3G og GPRS, siden alle websiden man leser skal gjennom Opera sin proxy og gjøres om for mobilen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...