Remington Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei. Leter etter et program som kan brukes til å tegne bygninger med. Enkelt å bruke, sette på mål og dimmensjoner, og få utskifter av disse etterpå... Noen snekkere her som benytter noe slikt? Endret 24. mars 2007 av Remington
Beatnut Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg tror vel at man bruker ett eller *CAD-program, men enkelt er det vel kanskje ikke. Ellers så har du jo Microsoft Info path som man kan lage ganske greie plantegninger med på en relativt enkel måte.
Blåbær Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Google sketh-up gratis og meget enkelt cad-prgram. Litt usikker på om jeg skrev det riktig. Bruker selv vectorworks men den er veldig dyr.
Remington Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Google sketh-up gratis og meget enkelt cad-prgram. Litt usikker på om jeg skrev det riktig. Bruker selv vectorworks men den er veldig dyr. 8225754[/snapback] Takker for raske svar... fant litt om Sketchup her ja, prøver gratis-versjonen først. (Varer kun 8 timer...) Koster flesk dette også
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Takker for raske svar... fant litt om Sketchup her ja, prøver gratis-versjonen først. (Varer kun 8 timer...) Koster flesk dette også 8225840[/snapback] Google Sketchup koster da ikke penger (for normal versjonen)?
PROuser Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Home plan Pro er et veldig greit og enkelt program. Jeg har selv brukt det i ca 4 år. Koster bare 40 USD.
Blåbær Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Nei men det har mange muligheter og kan være litt vanskelig å sette seg inn i. Anbefaler heller google sitt alternativ om det er enkel tegning du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå