Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kan vi ha bil bak når me lærekjøre med moped?


Snufi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok Tusen takk, Ifølge kjørelæraren kunne eg berre kjøra med bil bak, eg trengte ikkje komunikasjon som står i reglande heller. Han sa at vi berre kunne bruke blinklysa til og gje beskjeder. Men då er deg også ulovligt då? Det er litt merkeligt, dei kan jo ikkje forvente at alle har motorsykkel.

Lenke til kommentar
Trenger man i det hele tatt å kjøre sånn da? Sånn som jeg har forstått d  så kjører man på  rekke med mange mopeder når man skal ta lappen. så når du har fullført alle de testene så får du lappen .... samt du klarer prøven... Eller er jeg helt på jordet?

8233921[/snapback]

 

halveis inn på jordet vertfall . Vi kjører på rekker ja , men det er hver sin tur å kjøre fremst , å da er det da en fordel å vite hva en gjør . og en må jo ha så og så mange timer teori og må klare teori prøven ja :)

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om det er mulig å stryke på den praktiske delen av mopedlappen engang. Her i området brukes det ihvertfall scootere til dette, og det skal litt til å ikke klare.

 

Kommer kanskje litt ann på kjøreskolen, men jeg har ihvertall aldri hørt om noen som har "strøket" på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...