co2 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage en tråd hvor man kunne legge ut alt nytt som er i ferd med å komme, eller kommer i fremtiden for spill og data. Jeg har alltid vært fascinert av nyvinnende teknologi, så post ivei! Data generert vann Tech video fra Geforce Star wars tech demo Endret 23. mars 2007 av co2
Snikpellik Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Teknologi er flott, imponerende filmer du har der. Alle burde jo også se filmene fra Crysis. Uansett er det Elektrofil-messe i morgen, jeg gleder meg! Endret 23. mars 2007 av Aylars
Landeplagen Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Realmatter har jeg aldri sett før. Så jævlig bra ut. MultiTouch Tech Demo
Landeplagen Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Beckman: About simulation in cars. Dette var avanserte saker, men interresant.
Landeplagen Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 8943457[/snapback] Det der var vel Euphoria og den andre NaturalMotion-motoren..?
ReGaiN Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 samma det den var bra, serlig før og etter med den tre planken
Landeplagen Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 samma det den var bra, serlig før og etter med den tre planken 8948449[/snapback] Nja, hvis noen vil ha mer info om teknologien vil de jo villedes ganske kraftig, siden så vidt jeg vet har Havok bare fysikk.
Landeplagen Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 det står jo havok i overskriften 8950657[/snapback] Akkurat det som irriterer meg litt... Det er bare den som legger ut filmen som antok at det var Havok.
Bertelsen Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 da såmen er det ingen som har fler filmer 8951850[/snapback] Hvis du er interissert i spill med bra fysikk kan du se litt på denne (trykk her) siden, der er det en liste over mange fysikkbaserte spill, mange er gratis og verdt å sjekke ut! Stair Dismount er ganske morsomt, her skal man dytte en figur ned en trapp.
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Woah: Verdig erstatter av kontrollen? Bare 15 dollar! :!:
nosync Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Virket som om den Star Wars klippet brukte "rag doll" teknologien...
Helgenen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Oki.. Jeg har lyst til å nevne en type teknologi som jeg tror kommer til å forandre måten vi spiller på ganske mye fremover. De fleste har vel nå fått prøvd den nye Wii-konsollen til Nintendo. Med den følger det jo denne kontrolleren med dette pussige (eskimo?) navnet. Dette tror jeg bare er begynnelsen: Ser for meg at vi fremover nå vil få se lignende kontrollermetoder på Xbox 3 og Playstation 4 og PC, - der dette utvikles videre. En spennende detalj her er muligheten for at man kan "dra" og "sage" og kutte fort med slikt utstyr. Fiskestangen styrt med Nanchuk'en i Wii er nok bare begynnelsen.. Teknologi har også store ringvirkninger: Da man forsket på NASA's Apolloprogram for å finne løsning på problemet med at man måtte kunne skrive i alle slags stillinger (også oppned) på en romferd, - var resultatet som kjent den moderne kulepenn som vi bruker i dag. Med dette siste i tankene, vil jeg ikke bli forbauset om vi kommer til å se fantastiske ting før vi aner det - også for oss spillegale. Beklager at jeg sklei ut litt her, men jeg har aldri likt å bare stirre på min egen navle. Hev blikket, så blir spillene og livet en glede. Happy gaming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå