pfa87 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Er det noen som har en liten oversikt over relativt nye og gode (max 2 år gamle) spill som utspiller seg i verdensrommet? Jeg er fan av sjangeren og har ikke fulg så mye med i det siste. Jeg liker f.eks. titler som hegemonia, nexus, X2 og X3.
<geewee> Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Darkstar One http://www.gamespot.com/pc/sim/darkstarone...=darkstar%20one
saintanger Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 eg anbefaler EVE online men dette er da eit mmorg spill
Kharan Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Star Wolves. Star Wolves 2 skal etter sigende ha lansering i Europa og USA rundt om påsketider, men har ikke hørt mer om det. Kan også anbefale Homeworld, Homeworld Cataclysm og Homeworld 2, selv om disse er over 2 år gamle. De er å regne som definitive klassikere i sjangeren. Endret 24. mars 2007 av Kharan
Bozzeye Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Space Empires V kan du prøve, vet ikke hvor gammelt det er, fordi eg bare har demo-versjonen. Har ikke prøvd det heller fordi det klikka hele tida før eg kom innpå. P.S. Vet ikke om så mange Space-spill
Kharan Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Space Empires V kan du prøve, vet ikke hvor gammelt det er, fordi eg bare har demo-versjonen.Har ikke prøvd det heller fordi det klikka hele tida før eg kom innpå. P.S. Vet ikke om så mange Space-spill 8225725[/snapback] Jeg vil ikke uten videre anbefale Space Empires V. Spillet er med nåværende patch 1.25 ikke så imponerende at det gjør noe. Vent ihvertfall et par måneder til det har kommet ut flere patcher som fikser på noen av de mange tingene som er feil. Se forøvrig leseromtalen min av SEV på http://gamer.no/product.php?productId=5249...4400#userReview for mer informasjon.
Amored Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hva med Star Trek Legacy? Det er jo ganske nytt også.
Kharan Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hva med Star Trek Legacy? Det er jo ganske nytt også. 8230099[/snapback] Vil heller ikke påstå at Star Trek: Legacy er noe spesielt. Jeg kjøpte det da det kom ut, i den tro at her kunne det være en verdig etterfølger til StarFleet Command-spillene, men akk så feil jeg tok. Generelt var det som en kommode - skuff på skuff. Nei, håper det kommer et bedre Star Trek-spill rekende etter hvert. Kanskje Star Trek Online blir verd en titt når det kommer, muligens i 2008.
Solefald Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Prøv EVE-online =) kan absolutt anbefalest på det varmeste!
Kharan Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 EVE er et av de bedre sci-fi MMORPGene som finnes (og det finnes ikke så mange hittil). Vel verd å prøve, og det finnes muligheter for en 14-dagers gratis prøveperiode slik at du kan se om spillet er noe for deg.
Gormers Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Vit ikke hvor gammelt freelancer er, men det er vel kanskje for gammelt
Solefald Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 EVE er et av de bedre sci-fi MMORPGene som finnes (og det finnes ikke så mange hittil). Vel verd å prøve, og det finnes muligheter for en 14-dagers gratis prøveperiode slik at du kan se om spillet er noe for deg. 8230668[/snapback] Det har en bratt læringskurve. og du blir vel aldri helt utlært i spelet heller. det har så sinnsjukt mange aspekter. og det skjer ting heile tida. på dei tidspunkta eg er innlogga så er det rundt 28000 personen ingame samtidig. ingen andre MMO spill som klarer den kapasiteten=)
pfa87 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Finnes det ikke noen relativt nye strategiske space-spill da?
Roug Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 NeXus The Jupiter Incedent Haegmonia legions of Iron Begge utrolig gode spill, også har du Master of Orion 1, 2 og 3 3ern anbefaler jeg veldig mye Freelance er drittbra det også vist du vil ha Simulator så er Freespace 2 ett supert spill, stort mod kommunity til det
brukerenerslettet Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 kanskje space cowboy? det skjer ikke i rommet akkurat, men du fly i sånne rare fly og skyter ned rare fly xD. Samme pirnsippet som andre "space" spill. (3d og er et veldig populært spill) Link http://sco.gpotato.com/ Søk etter space cowboy videor på youtube eller no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå