Gå til innhold

Bus Driver er lansert (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet funker ikke her. Er det noe som sier meg at spillet ikke er glad i Windows Vista? Si ifra dersom andre av dere har samme problem i Vista.

"We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in"

Skrevet

Hahaha, noe så sinnsykt. Nå kan alle dere som alltid har drømt om å bli bussjåfører slå dere løs, eh?

Det er nesten så jeg blir fristet til å prøve selv...

Skrevet (endret)
:) endelig har det kommet :) skal laste det ned nå :) linken funker ikke :(

8219565[/snapback]

Hadde problemer med å få demoen fra Gamer.No til å fungere, så hvis det er problemet ditt kan du laste ned fra file front

Rota endel i starten, pluss at jeg var ganske perfeksjonist, så jeg fikk akkurat starta på Tier 2. Til gjengjeld hadde jeg minst 40% on time og aldri mer en -200 på feilkjøring

Endret av FourEyes
Skrevet
:) endelig har det kommet :) skal laste det ned nå :) linken funker ikke :(

8219565[/snapback]

Hadde problemer med å få demoen fra Gamer.No til å fungere, så hvis det er problemet ditt kan du laste ned fra file front

Rota endel i starten, pluss at jeg var ganske perfeksjonist, så jeg fikk akkurat starta på Tier 2. Til gjengjeld hadde jeg minst 40% on time og aldri mer en -200 på feilkjøring

8220347[/snapback]

tuusen takk :)

Skrevet

Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig :hrm:

Ikke noe morsomme kræsj, ikkeno' fart, selv i nedoverbakkene, dårlige animasjoner og manglende realisme.

Man må forresten frontkollidere med 5 biler for å få flere minuspoeng enn om man kjører på rødt... Pasasjerene holder seg også helt rolig om jeg plutselig svinger av ruten og tar dem med på en skrensende jorden-rundt tur i venstre kjørefelt.

Mulig at spillet ikke er laget for psykotiske chauffeurer som meg, men likevel, da...

Skrevet

Utrolig at et spill om busskjøring lokker til folket. Jeg må le, hadde jeg aldri trod.

Skal i alle fall teste det ut når jeg kommer hjem fra jobb i natt. Ser i alle fall spennende ut :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...