Gå til innhold

Knus en 360 få en ps3, gal kampanje i tysk butikk


Anbefalte innlegg

En tysk butikk med navn Saturn eller noe kjører en litt sær kampanje for å feire ps3 releasen.

 

Her får de 50 første som knuser sin xbox 360 en gratis ps3.

 

Kilde

 

 

Så da kan alle sony fans glede oss over at i kveld, kommer høyst sannsynlig ps3 til å dra innpå xbox360 med et par units :p

 

Ryktene går om at notradamous spådde dette som begynnelsen på tredje verdenskrig.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 releasen begynner å nærme seg apokalypsen i tilstander. Underskrivelse mot Capcom, denging av X360 for å få PS3 og arrogante utalelser fra PS3 avløser værandre i minutte.

 

Unnskyld at jeg sier det, men PS3 releasen er den barnsligste releasen jeg har sett. Folk er så sykt opphengt i sin "Gud" at de nærmest villig går i døden med den. Ser for meg at Kuturagi snart samler sine trofaste og går til åpen krig mot Microsoft og Nintendo, med sine lojale støttespillere (som ikke er 3jde parts utviklere som forlater skuta mens den synker).

Lenke til kommentar
Er det her en skal misbruke Siba-forsikringen? ;)

 

Ellers er dette håpløs patetisk ressursbruk. Viser godt hvor god råd vi har på denne siden av kloden når vi kan knuse en 3000 kroners konsoll for å ha det festlig. :no:

8215356[/snapback]

Kjøpe en 360 til 3000,- , knuse den, få en PS3, selge den for 6000,- og gi 3000kr. til noen som trenger det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...