Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er vanskelig å ikke få god i orden og oppførsel...

9246454[/snapback]

Gjør man seg til klarer man lett å gå ned i begge :)

9246564[/snapback]

Snakker du av egen erfaring nå? :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde 3,86 eller noe til Jul og akkurat 4,2 nå til sommmern... Kjempefornøyd!

Fikk egentlig bare 4 og 5'ere, men tysk (3) og kunst og håndtverk trakk ned (2) :(

Skrevet (endret)

K&H er vel et av de praktiske fagene, og dermed gratisfag jeg gjerne kaller dem. Du trenger å gjøre minimal av arbeid for å få en ordentlig karakter, og med litt ekstra jobbing og talent hindrer ikke lærerne å gi deg toppkarakter.

Dette er i alle fall etter min erfaring. Men noen sjeldne lærere er bare sære og ekle, og gir ikke rettmessige karakterer. Kanskje er det slik i ditt tilfelle?

Endret av Atir_
Skrevet

Lærerne hata meg vell... Fi skulle få samla karakter (var en gruppe på 3) og vi fikk 4 i karakter på en oppgave som gjorde at de to andre fikk 4 i årskarakter på KoH... Men neeeeeeida jeg fikk 2 jeg :(

Skrevet (endret)

Trodde man måtte ha rimelig hy karakter egentlig for å komme inn på Studiespesialiserende, men neida 2 komma ett ellerannet i snitt og kom inn på Studiespes... jaja glad for det jeg hehe

Endret av per1991
Skrevet
Trodde man måtte ha rimelig hy karakter egentlig for å komme inn på Studiespesialiserende, men neida 2 komma ett ellerannet i snitt og kom inn på Studiespes... jaja glad for det jeg hehe

9305680[/snapback]

Neida. Kravene til studiespesialiserende har sunket veldig de siste årene siden det er så lite søkere. Det kan derimot bli tungt for deg å komme igjennom de tre årene hvis du slet med ungdomskolen.

Skrevet

Ja. Tviler på at du kommer ut med så mye bedre enn 2 i snitt hvis du gjorde ditt beste på ung. skolen, og kom ut med litt bedre...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg fikk 6'er i Kunst og Håndverk! :D

Skrevet

Ut av 10. klasse fekk eg 5.3 i snitt. Skal prøve å få den litt oppover i år, sjølv om lærarane har sagt at karakterane pleier å falle litt på vg1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...